Länk till RC i Hong Kong

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2003

Länk till RC i Hong Kong

Hej !

Jag letar efter en firma i Hong Kong som säljer RC prylar jag har sett en länk på detta forum tidigare men jag kommer ihåg vad den heter . Jag funderar på importera en leksak därifrån en Thunder Tiger EK-4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2001

www.rcmart.com kanske?
finns flera skulle jag tro

Trust me, I'm an engineer!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaqob
www.rcmart.com kanske?
finns flera skulle jag tro

Tack !
Kollade där men dom säljer inte Thunder Tiger tyvär .

Så mer tips tack ;o)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Aug 2002

får jag fråga varför du ska importera en sak från hong kong som du antagligen kommer att behöva hjälp med så småningom pga att sådana saker ofta går itu. Supporten hong kong - sverige är väl inte på topp direkt.
Pengarna du tjänar på att importera förlorar du ju i supporten och hjälpen du får i sverige hos en butik.

-Om det är skönt för mig så är det skönt för dig..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jul 2001

Jag lyckades importera en hårt uppgraderad T-Maxx från en privatperson i staterna. Den är fruktansvärt rolig. Toppar 70+ km/h och fick den för 3700 inkl. frakt. En fabriksny standard kostar över 6000 kr i Sverige. Kändes bra.

"Det sista kapitalisten säljer är det rep, i vilket vi skall hänga honom." - Fadern av det röda landet i öster

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2001

EPoX EP-8RDA+[¤]Athlon XP 2100+[¤]TwinMOS PC3200 m/Winbond[¤]Radeon 9700[¤]Antec 480W[¤]Vattenkylning[¤] 3D Mark 2001 SE

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bo
Registrerad
Okt 2001

lundln:

Kyosho finns ju även i Sverige, t.ex. på Hobbex. Dom kan ta hem dom flesta delar skulle jag tro. Om man köper nått kinesiskt märke däremot...