Knapp tillgång när Radeon RX 7600 säljstartar i Sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Hade man fått ett Diablo 4 med på köpet som med 4060ti så hade jag nästan funderat på ett köp. Blir för visso en sidogradering (+15%) men D4 är ju snordyrt så det hade varit värt pengarna.

Vart ser du 4060ti ger ett Diablo 4 på köpet? Vad jag ser måste man köpa 4070 eller dyrare nvidia kort för att få Diablo på köpet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av luigi89:

Vart ser du 4060ti ger ett Diablo 4 på köpet? Vad jag ser måste man köpa 4070 eller dyrare nvidia kort för att få Diablo på köpet.

Tror jag såg det på Proshop? Det var en banner intill här på forumet jag såg det i. Har även sett en som sålt sin kod i marknaden. Men man måste ha ett kort ur 4000-serien för att kunna aktivera den.
Synd, annars hade det varit en väg att gå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Men, du får ju The Last of Us Part 1 istället – årets mest välpolerade och fantastiska PC-port!

Skrivet av Ryzer:

Synd, då räcker ju inte Vramet till. 🤔😂

Det visste jag inte, fast nu när jag kollar på villkoren hos AMD är ju faktiskt 7600 tillagd i kampanjen med "The last of Us Part 1" som startade i mars och löper till 28/5, men tror inte jag sett någon svensk ÅF som uppmärksammat det? Tittade t ex på Inet och Proshop, de ingår i kampanjen, men jag ser inte erbjudandet för 7600. Bäst att kolla med dem innan om man är aspirant.

Vill man absolut ha spelet bundlat med ett billigt grafikkort för att testa sin VRAM-kapacitet, kan man iaf få det med 6400 4 GB.