PSU AX850i, Cooler Master Hyper 212 ARGB och MSI Wifi SMA 2T2R-antenn

Permalänk
Medlem

PSU AX850i, Cooler Master Hyper 212 ARGB och MSI Wifi SMA 2T2R-antenn

Hej,

Jag har uppgraderat datorn så säljer därför nedan komponenter för några hundringar (bud). Allt finns i Solna/Stockholm men kan skickas, även om det smidigast att göra affär på plats/mötas upp.

* Corsair AX850i - vet ej när den är inköpt, saknar kvitto då den följde med en begagnad dator. Inte haft några problem överhuvudtaget, den har tuffat på i det tysta. Massvis med kablar följer med, bör vara alla eller möjligtvis någon extra.

* Cooler Master Hyper 212 ARGB - inte använt RGB:n men kylaren har fungerat bra. Kablage och begagnad (öppnad) kylpasta följer med, inkl skruvar/sockelhållare etc. Samma som ovan, inget kvitto men alla skruvar, hållare etc följer med.

* MSI Wifi SMA 2T2R-antenn - missade att jag hade en hemma, så beställde en från eBay tidigare. Finns magneter i "foten", så den kan kamoufleras till en hörlurshållare. Skruvhåll finns också för att hänga upp. Köptes här: https://www.ebay.com/itm/295683483384?hash=item44d81be6f8:g:f...

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag tar och slänger in ett bud på 200 för Corsair AX850i, så får vi se vad som händer

Permalänk

300kr + frakt för AX850i

Permalänk
Medlem

300 psu
150 kylare
Hämtar

Permalänk
Medlem

Alla 3 ovan noterade, glömde lägga ett slutdatum. Har inga incitament för att låta det rulla på i all evighet, så imorgon tisdag 21:10 tar budgivningarna slut!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr frakt eller hämtar för PSU
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

400 hämtar PSU

Permalänk
Medlem

500 för psu/212 hämtar (vill endast köpa båda, inte ena)

Permalänk
Medlem

600kr PSU + hyper 212 + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr PSU plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

750 kr +frakt

Jag misstänker att det är för PSU+kylare eller är det inkl antenn, dvs hela paketet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Jag misstänker att det är för PSU+kylare eller är det inkl antenn, dvs hela paketet?

Hela paketet, kan även tänka mig att bjuda 650+frakt för psu+kylare om du hade ett högre värde i åtanke för antennen

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr för Corsair AX850 (ej I-modell) + Cooler Master Hyper 212 ARGB (Hämtning)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem

Maxbud om det behövs (950 kr)

Skrivet av KenzoM:

700 kr för Corsair AX850 (ej I-modell) + Cooler Master Hyper 212 ARGB (Hämtning)

Villig att buda max 950 kr för PSU + CPU-kylaren med hämtning (om det behövs).

Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Hela paketet, kan även tänka mig att bjuda 650+frakt för psu+kylare om du hade ett högre värde i åtanke för antennen

Skrivet av KenzoM:

700 kr för Corsair AX850 (ej I-modell) + Cooler Master Hyper 212 ARGB (Hämtning)

Hej,

KenzoM, psu:n och kylaren är din för 700kr, kontaktar dig separat kring upphämtning under morgondagen.

Sam, om du vill ha antennen är den din för 100kr+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Hej,

KenzoM, psu:n och kylaren är din för 700kr, kontaktar dig separat kring upphämtning under morgondagen.

Sam, om du vill ha antennen är den din för 100kr+frakt.

Intresserad av hela paketet för 800+frakt om affär med Kenzo inte skulle bli av, men skippar enbart antennen på 100+frakt. Tack ändå

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad