Danska Eblaztr kombinerar chassi och skärmfäste

Permalänk
Melding Plague

Danska Eblaztr kombinerar chassi och skärmfäste

Den kolfiberförstärkta nylonkonstruktionen slår två flugor i en smäll och gör plats för skärm direkt på datorlådan.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

E-blaster är väl ändå pickan som Starwars Storm troopers skjuter med? De kan ju aldrig pricka rätt med detta chassit då! 😁

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
DingDongerMcDongface

Note to self: Temporära bildtexter är aldrig en bra idé.

Den lilla bloopern är åtgärdad och jag har intagit skamvrån.

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av landmarks:

Note to self: Temporära bildtexter är aldrig en bra idé.

<Uppladdad bildlänk>

Den lilla bloopern är åtgärdad och jag har intagit skamvrån.

Trodde det skulle vara så!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av DavidtheDoom:

Trodde det skulle vara så!

Till mitt försvar var det ju åtminstone inte inkorrekt. Man lever och lär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

E-blaster är väl ändå pickan som Starwars Storm troopers skjuter med? De kan ju aldrig pricka rätt med detta chassit då! 😁

E11 blaster verkar den heta, men ändå, rätt nära.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av mpat:

E11 blaster verkar den heta, men ändå, rätt nära.

Det är vad Storm Troopers säger på sina utvärderingsmöten!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

24”

What is this, a screen for ants?

Seriöst dock: roligt alternativ men 24” känns jäkligt 2001 (och inte som ett rymdäventyr).

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

What is this, a screen for ants?

Seriöst dock: roligt alternativ men 24” känns jäkligt 2001 (och inte som ett rymdäventyr).

Ja det kändes verkligen konstigt litet…

Permalänk
Medlem

Grym idé, fail på genomförandet. Behöver ha stöd för större komponenter samt större skärm (minst 27, helst 32) för att inte bli en extremt nischad produkt (vilket den redan kommer vara).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

What is this, a screen for ants?

Seriöst dock: roligt alternativ men 24” känns jäkligt 2001 (och inte som ett rymdäventyr).

Gissar att de valde 24" eftersom den enda kvarvarande iMacen är 24", men visst, jag lämnade den storlek bakom mig för rätt länge sen.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem

Jag tänkte massor på denna idé när jag var typ 15 bast och släpade med skärm och dator till olika LAN-party var och var annan helg. Det tog bara ca 15 år till att fixa!

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7800X3D | Gigabyte Windforce RTX 4080 | Kingston Fury Beast DDR5 32GB @ 6000MHz | MSI MAG B650 | Arctic Liquid Freezer II 360 | Kingston KC3000 1TB + WD SN850X 4TB | Arctic Liquid Freezer II 360 | Phantek G360A | Corsair RM1000e

Laptop: Lenovo X1 Carbon G9

Permalänk
Medlem

Jisses så mkt surt det det kan va, ingen konstruktiv kritik dock, 24" hur många är det då som har STÖRRE BÄRBART än så?

För det var väl poängen med produkten, men man kan ju lämna 100 tummaren himma.......

Permalänk
Medlem

Tiden springer. Minns att LTT körde en längre (p)review på den.

Permalänk
Medlem

Något sådant här vore ju smidigt, OM det hade stöd för större skärmar, OCH någon form av ergonomi. Ser inte hur den här skulle ha varesig ordentligt justerbar höjd eller vinkling. Med tanke på att chassit bör kunna agera hyfsad motvikt skulle de väl kunna inkludera någon form av arm med Vesa-fäste på istället?

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Äntligen

Visa signatur

TE Computer-1|B550|5600X|NH-D9L|2x8GB|980 Pro|RTX 3060|SF600|Benq 21:9|B&W MM-1|B&O H95

Permalänk
Medlem

Hur skyddar man skärmen under transport?

Permalänk
Medlem

Fasen vad soft att sitta med på bussen istället för den där pytteskärmen på Nintendo Switch
27" OLED och en UPS sen är det game-on!

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av 20kr:

Fasen vad soft att sitta med på bussen istället för den där pytteskärmen på Nintendo Switch
27" OLED och en UPS sen är det game-on!

24” är max