Bra och billga datorbutiker i göteborg..

Permalänk
Medlem

Bra och billga datorbutiker i göteborg..

Ska upp till göteborg i nästa vecka.... Finns det ngra bra o billiga butiker inne i centrum typ? ska handla nytt grafikkort o annat smått o gott

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem

itpower finns, men jag tror de har semesterstängt (www.itpower.se)
sedan har du ju inetdata, men de ligger lite klurigt till, inte långt från stan, men i ett industriområde.. (www.inetdata.se) sedan ligger tandys computercity på backaplan, men dom är väl inte så tokbilliga direkt..

Visa signatur

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Permalänk

vi kan lägga till www.microstore.se , ligger på vågmästarplatsen de är inte så billiga (dyrare än Inet), men kan ju var enklare att komma till och.. tja det är ju också en butik...

Visa signatur

Folding - bad in poker, good in real life

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fish
itpower finns, men jag tror de har semesterstängt (www.itpower.se)
sedan har du ju inetdata, men de ligger lite klurigt till, inte långt från stan, men i ett industriområde.. (www.inetdata.se) sedan ligger tandys computercity på backaplan, men dom är väl inte så tokbilliga direkt..

Var ligger itpower, dom verkar ju vara hyffsat billiga..

Permalänk
Medlem

ITPower ligger 50meter från hållplatsen Järntorget, köpt en del grejer därifrån, men dom är inte bäst på att ha grejer i lager, men dom beställer gärna saker åt dig ifall du vill ha. Plus att dom har semesterstängt vad jag vet.

Butiken ligger fan lite klurigt till ändå när jag tänker efter, för den ligger bakom en byggnad. Vet du var svindyra klädbutiken "Johan Skoglund" ligger? Den ligger 10m från ITPower, också på baksidan av byggnaden. Bara att fråga dig fram. Ligger inte åt Burger King, ligger åt andra hållet!

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Medlem

Även XP-data.nu har butik i Göteborg.

Permalänk
Medlem

IT Power och XP Data ligger väldigt nära varandra. ca 200m från Järntorget. Eh, använd Gula Sidornas kartfunktion!

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morleon
ITPower ligger 50meter från hållplatsen Järntorget, köpt en del grejer därifrån, men dom är inte bäst på att ha grejer i lager, men dom beställer gärna saker åt dig ifall du vill ha. Plus att dom har semesterstängt vad jag vet.

Butiken ligger fan lite klurigt till ändå när jag tänker efter, för den ligger bakom en byggnad. Vet du var svindyra klädbutiken "Johan Skoglund" ligger? Den ligger 10m från ITPower, också på baksidan av byggnaden. Bara att fråga dig fram. Ligger inte åt Burger King, ligger åt andra hållet!

Tack, tror jag har en ide om vart d ligger....