Episka Spelupplevelser!
Tror vi alla har haft våra Episka Speluppleverlset?
GameCube blev min sista Nintendo
Ps3 Min sista Playstation
Och jag kommer aldrig att köpa någon uppgradering, för mig är spel PC punkt slut. CP 2077 var den senaste i raden jag spelade med RTX 2070 och hela spelet kändes som jag missade något?. Hundra GB spel och mitt grafikkort arton månader gammalt fixade inte biffen wtf, mitt 2070 blev en resa tillbaka till gamla klassiker för jag spelade nästan om alla på högsta setting för upplevelsen skull och spel som
Dead Space
BioShock
Crisis
Half - life
Mass Effect
Borderlands
C&C Tiberium Wars
Inget av spelen hade en storlek över 20GB men en utstanding känsla att spela. Mitt 2070 är nu uppgraderat till ett 4080 och jag började om CP 2077 men nej! snyggt för all del men en runda till Nej. Jag kan känna Wow för grafiken men spelen får inte wow, Starfield kommer jag inta att köpa förrän alla DLC är ute och spelet klart. Vet inte om ni känner som jag men bättre grafik och konstanta uppgraderingar av hårdvara har gjort spelen själlösa och Nvidas 50 serie ser jag absolut inte framimot, för mitt 4080 kommer troligtvis inte att klara spel på en nivå som spelet är tänkt till. Dead Space och BioShock var sann spelglädje och nej jag spelar inte om dem på 4080 men förbannat välutnyttjade 10GB per spel och vi alla vet att tjejer ljuger när dom säger att storleken spelar ingen roll utan det viktiga är vad man gör med den.
Har ni kvar Wow upplevelsen efter spelen (nya som släpps) eller?