Nån som har inleed som internetleverantör genom stadsnät ?

Permalänk
Medlem

Nån som har inleed som internetleverantör genom stadsnät ?

Hej!

Nån som har har inleed som val i nåt stadsnät?

Nöjda ?
Problem med hastighet eller något annat ?

Permalänk
Skrivet av Lansen:

Hej!

Nöjda ?

Det undrar jag också, ett av de billigare alternativen i ZItius stadsnät. De har Sveriges billigaste webbhotell vilket har funkat bra för mig. Undrar om Inleed är lika prisvärt som tjänsteleverantör?

Permalänk
Medlem

Ingen som har inleed som tjänsteleverantör ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lansen:

Ingen som har inleed som tjänsteleverantör ?

Har för mig att jag såg en tråd tidigare om hur någon beklagade sig för att Inleed försvann från deras stadsnät. Har du testat sökt runt lite bland äldre trådar?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Hej, har läst det , att iponly kastade ut dom , men har inte hittat något annat ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lansen:

Hej, har läst det , att iponly kastade ut dom , men har inte hittat något annat ...

Du kan ju alltid fråga den användaren direkt via PM om du vill. Har tyvärr inte så många bättre förslag.

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lansen:

Hej!

Nöjda ?

Kolla denna post Inleed CGNAT ,mer än så kan jag inte svara på, håller mig själv undan, men om du är nöjd med att sitta bakom CGN och deras random dns servers så kör på priset är ju ok men dom tar en saftig startavgift.

Sen som tidigare skribent sa, dom blev utkastade från Ip-Only, den tråden får du söka efter.