Youtubes bedrövliga nya layout

Permalänk
Medlem

Youtubes bedrövliga nya layout

Någon annan som precis blev offer för Youtubes helt bedrövliga nya layout med kommentarerna till höger?
Den ändrades precis för några minuter sedan och jag hatar det redan. När man klickar på Kommentarer-rutan där nere så öppnas kommentarerna på höger sida och gör video-spelaren mindre. Och som ni ser på botten av bilden så är det nu fullt med rekommendationer när man scrollar ner

Jag googlade direkt och det verkar som att vissa blev påtvingade detta skräpet redan för fyra månader sedan:
https://www.reddit.com/r/youtube/comments/1ay7cmx/new_horribl...
Edit: Bilden i länken verkar inte vara exakt samma utan någon annan värdelös layout med kommentarerna till höger

Permalänk

jag fick det för typ en månad sen.

och ja de har verkligen maximerat platsen deras rekomendationer ska ta och nedprioriterat allt annat...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Ingen skillnad för mig varken på datorn eller mobilen; kommentarerna är där nere precis som tidigare.

Har inte testat hur det ser ut på plattan dock.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Snusfri

Haft det någon månad och det är horribelt dåligt.
Tyvärr så förlorar de streamers jag följer på det då jag helt sonika stänger ner chatten och inte interagerar eller gör någon "Superchat" längre.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Verkar som att "Enhancer for Youtube"-tillägget för Firefox/Chrome fixar tillbaka den gamla layouten, för jag när jag av orelaterad anledning (felsökning) testade att stänga av det för några dagar sedan fick jag den nya. Kör visserligen ett tredjepartstema men det verkar inte spela någon roll.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Skrivet av MinscS2:

Ingen skillnad för mig varken på datorn eller mobilen; kommentarerna är där nere precis som tidigare.

Har inte testat hur det ser ut på plattan dock.

Samma här, jag ser ingen som helst skillnad.

Permalänk
Medlem

Använder endast surfplatta för YT (iPad) och får har det sett ut såhär så länge jag kan minnas?

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/new

Bara stänga av nya layouten.

Jag testade det iaf, gillade inte så stängde av det igen.

Permalänk
Medlem

Fick detta för ett bra tag sedan, men det försvann efter några dagar som tur är.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Använd userscripts med addons till webbläsaren som Stylish/greasemonkey eller liknande och du enkelt backa till tidigare UI.

Finns en arme med olika, jag kör med denna

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av hakd:

Använd userscripts med addons till webbläsaren som Stylish/greasemonkey eller liknande och du enkelt backa till tidigare UI.

Finns en arme med olika, jag kör med denna

Eller skriv en custom CSS och använd tex stylebot för enklare grejer

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Samma här har märkt av de titt som tätt sedan i våras.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc