Permalänk
Medlem

Köpa trådlöst Headset

Hej!

Jag ska köpa nya hörlurar och är osäker på vilket märke osv som är bäst, har ni några tips? Helst önskar jag att dom var trådlösa.

Permalänk
Medlem

Bäst på vad? Och till vilken budget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Bäst på vad? Och till vilken budget?

Tänkte allmänt bäst, i form av ljudkvalitet, mikrofon, batteri tid osv. Sedan tänkte jag budget runt 2-3k.

Permalänk
Medlem

Steelseries Arctis Pro Wireless kan jag varmt rekommendera Kört med det i typ 3 år och har fungerat kanon. Bra ljud, alltid laddat batteri då det följer med två batterier som man snabbt kan växla mellan. Stort plus att det går att koppla till mobilen och pc samtidigt. Billigastr idag kostar ~2300kr (nere på ~1900kr som lägst)

Har kommit en uppdaterad modell av den nu, kan vara värt att kolla in den (dock 4000kr för den nya)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extol:

Steelseries Arctis Pro Wireless kan jag varmt rekommendera Kört med det i typ 3 år och har fungerat kanon. Bra ljud, alltid laddat batteri då det följer med två batterier som man snabbt kan växla mellan. Stort plus att det går att koppla till mobilen och pc samtidigt. Billigastr idag kostar ~2300kr (nere på ~1900kr som lägst)

Har kommit en uppdaterad modell av den nu, kan vara värt att kolla in den (dock 4000kr för den nya)

Okej tack, ska kika på dom!

Permalänk
Medlem

Audeze Maxwell har fått mycket bra kritik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extol:

Kan bara hålla med. Har själv dom nya Arctis Nova Pro Wireless.

Bra ljud, bra komfort. Och att alltid veta att man har batteri utan att tänka på sladdar och skit.
Älskar det!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Allt du kan tänkas vilja veta finns här

https://www.rtings.com/headphones/reviews/best/wireless-gamin...

Men skulle själv så ett slag för SteelSeries Arctis Nova 7 Wireless, kört med föregångaren i snart 3 år och är toknöjd! Innan det körde jag med trådade varianten i 5 år!

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Någon gång nästa år måste jag nog ladda mina Hyperx Cloud alpha...
Bra mic, sitter bra. Jag kör mycket noise cancelling och dessa är ju raka motsatsen så det är lite annorlunda men inte produktens fel.
Rekommenderar och tycker ofta de kör en drive med rabatter är de långt under rek priset på 2300