Bra/dåligt att handla hos webhallen.se?

Permalänk
Medlem

Bra/dåligt att handla hos webhallen.se?

Hejsan.

Jag tänkte köpa en Zalman CNPS7000-AlCu CPU kylare från webhallen.se eftersom det är det billigaste stället jag hitta den på. Men jag undrar bara om någon har någon dålig erfarenhet av att ha handlat hos dom. Kanske trasig vara vid leverans, problem med returer eller garantier? eller något annat att tillägga?

Tacksam på svar.

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk
Medlem

Bor du i stockholm kan du åka in i hämta över disk.

Permalänk
Medlem

bor i malmö... så det blir en bit med taxi

Visa signatur

Apple Mackbook Pro 15" Retina 2013

Permalänk
Medlem

Webhallen är det inga problem med. Beställde tangentbordet av dem.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Har handlat hos webhallen både över disk och via nätet och inte haft några problem hittils! Rekomenderas helt klart!

Visa signatur

Stabilitet är överskattat... En krasch om dan gör kroppen glad!

Permalänk
Medlem

Har handlat över disk, fungerar bra.

Permalänk
Medlem

Har handlat en massa olika prylar för ~10k nu och det har aldrig varit några problem, servicen känns personlig och det är människor som faktiskt är intresserade av vad dom säljer som svarar (på mail iaf). Inte som den fina försäljaren på siba som bara vill kränga de dyraste sakerna till en hela tiden...

Många är lika lyriska över webhallen som de var över datorbutiken innan de blev _för_ stora och problemen började komma. Det är så jag uppfattar det.

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk
Medlem

jag beställde saker i fredags och fick det idag. Rekommenderas starkt

Permalänk
Medlem

Ja, webhallen är det inga som helst problem med.

Permalänk
Medlem

Har handlat gamecube och dc från dom, och en hög spel, alltid funkat stabilt och bra, och relativt snabbt till norrland.

Permalänk
Medlem

Kan verkligen rekommendera Webhallen, bra och snabb service med trevlig personal. Eftersom jag bor i Stockholm slipper jag blanda in posten också vilket jag gärna betalar lite extra för.

Permalänk
Medlem

Inga problem där, köpt både spel, hårdvara och DVDer av dem utan problem, både hämtat i butik och fått hemskickat.

Visa signatur

"A good discussion is like a miniskirt; Short enough to pertain interest and long enough to cover the subject"
何回やっても何回やってもエロゲが終わらない

Permalänk
Medlem

De är riktigt billiga på en del hårdvara och bland de billigaste på spel.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE