Tävla och vinn värstingdator!

Rösta fram nya skrivbordsbakgrunden till Kompletts datorer

Permalänk
Melding Plague

Rösta fram nya skrivbordsbakgrunden till Kompletts datorer

Vem har skapat skrivbordsbakgrunden som ska pryda tiotusentals Komplett-PC under det kommande året? Finalisterna är utsedda – in och rösta på ditt favoritbidrag.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hulle fast bild 2 är snyggare än 1.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk

Riktigt värdiga bidrag! Jag har lagt min röst!

Visa signatur

Mjölk är inte gott!

Permalänk
Medlem

Hade tänkt rösta, men jag kan verkligen inte bestämma mig. Tycker alla är schyssta.

Permalänk
Medlem

Jag tror att egentligen så passar olika bilder olika beroende på hur man använder skrivbordet. Om man (som jag) har många ikoner på skrivbordet så passar det bäst med en bild som inte har för mycket olika färger och konstraster. Eller så gör man inte det, och då spelar det ingen roll.

Jag gillar egentligen motivet på nr 8 mest, men jag är rädd att det just inte funkar med många ikoner. Nr 1 är också snygg och go men jag fortfarande något tveksam till hur det funkar med ikoner ovanpå.

Jag röstade därför på nr 6.

Visa signatur

“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends upon his not understanding it!”

Permalänk
Medlem

Läckra bidrag allihop!

Permalänk
Medlem

Detta år var ju året då försäljningen av OLED-skärmar släppte loss ordentligt under Black Week. Man skulle därför kunna argumentera för att ha alla dessa fina bakgrunder rullandes med säg tio minuters mellanrum

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

Jag är såklart så skamlös att jag röstar på mig själv - annars hade jag röstat på bidrag 3!

Permalänk
Medlem

Många bra olika bidrag detta år

Men röstade på bild nummer 1-2.

Permalänk
Medlem

6an var läcker tycker jag!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX3090
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch

Permalänk
Medlem

Snygga bidrag allihopa. 👍️
Lite intressant att det kom med ett bidrag till final som inte följde en av tävlingsreglerna.

Permalänk
Medlem

Super-fina finalister.. Jätte-svårt val. Hittade en till slut.
Lycka till.

Permalänk

Riktiga bra bidrag, svårt att rösta stod mellan bidrag 5 och 8 men landade på 8:an baserat på alla detaljer

Permalänk
Livsnjutare 😎

4’an får min röst.

Väldigt stilren och snygg både i ljust och mörkt.
Även med ett klotter av ikoner runt omkring kommer det se bra ut.

Grymt jobbat

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Joppis:

Detta år var ju året då försäljningen av OLED-skärmar släppte loss ordentligt under Black Week. Man skulle därför kunna argumentera för att ha alla dessa fina bakgrunder rullandes med säg tio minuters mellanrum

Håller med dig där iofs…
Hehe, alla vinner !! 😅👍🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag tyckte om 3an, stilren och enkel!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Åh vad snopet! Jag som faktiskt lade ned lite extra tid detta år.. Men men, det var uppenbarligen fler som gjorde det

Det är ändå roligt att se så många häftiga bilder och kreativa idéer. Jag tror att jag gillar nummer 3 mest som en en faktisk bakgrundsbild, men nummer 5 imponerar verkligen med kvalitet på rendering och fantastisk ljussättning – en riktigt snyggt genomförd bild!

Bra jobbat alla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jegendal:

Åh vad snopet! Jag som faktiskt lade ned lite extra tid detta år.. Men men, det var uppenbarligen fler som gjorde det

Det är ändå roligt att se så många häftiga bilder och kreativa idéer. Jag tror att jag gillar nummer 3 mest som en en faktisk bakgrundsbild, men nummer 5 imponerar verkligen med kvalitet på rendering och fantastisk ljussättning – en riktigt snyggt genomförd bild!

Bra jobbat alla!

Du hade jättefina bidrag! Ditt med typ en ljusknapp på tyckte jag blev superbra.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Skrivet av Jegendal:

Bra jobbat alla!

Jag tyckte ditt minimalistiska bidrag var riktigt snyggt, det var hård konkurrens i år!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Du hade jättefina bidrag! Ditt med typ en ljusknapp på tyckte jag blev superbra.

/hulle.

Skrivet av Mattias.J:

Jag tyckte ditt minimalistiska bidrag var riktigt snyggt, det var hård konkurrens i år!

Tack så mycket för de vänliga orden! 🙏
Ja, konkurrensen var verkligen tuff med så många fantastiska bidrag. Det märks att ni också lagt ned mycket tid och tanke på era bidrag – riktigt imponerande!

Allt gott

Permalänk
Medlem

Heja @Hulle! Riktigt snygg

Permalänk
Skrivet av decee:

Snygga bidrag allihopa. 👍️
Lite intressant att det kom med ett bidrag till final som inte följde en av tävlingsreglerna.

Det skedde ett litet missförstånd från min sida, men det är åtgärdat. Tacksam för SweClockers förståelse.

Ditt floppy-bidrag var för övrigt en av mina favoriter, bra jobbat 👍️

Permalänk
Medlem

Röstade på #1 men flera andra (alla) var fina också!

Permalänk

Ingen som gjort en bakgrund som man inte får ond i ögonen av 😭 dark mode är väl givet

Permalänk

Stort tack!

Sjukt kul att vara i final bland alla snygga bidrag! Tack till er som röstat och förhoppningsvis kommer rösta!!

Permalänk
Skrivet av pippisfarfar:

Ingen som gjort en bakgrund som man inte får ond i ögonen av 😭 dark mode är väl givet

jag gjorde med simple ikon och mörk bakgrund

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av antonbyarts:

Det skedde ett litet missförstånd från min sida, men det är åtgärdat. Tacksam för SweClockers förståelse.

Ditt floppy-bidrag var för övrigt en av mina favoriter, bra jobbat 👍️

Skitbra att de hade förståelse för det är ett riktigt snyggt bidrag.
Nämnde ju inte vilket jag tänkte på och varför när jag kommenterade då jag ville se det vara kvar ändå. Var lite mer en pik mot juryn. 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av pippisfarfar:

Jag är en inte någon full dark mode användare och kan ha (halv)ljusa bakgrunder, men ärligt talat skulle inte tänka mig något av dessa. Snygg design för vissa måste jag säga, men inte till skrivbordsbakgrund för mig iaf.

Kanske 1-2 skulla jag kunna stå ut med.
Tänker liknande om mörka versionerna.

Permalänk
Medlem

Alla var ju bra på något sätt men e-mads var mest stilren och enkel. Så det blir den som får ens röst! Snyggt jobbat av alla dock, riktigt bra.

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - MSI RX6650XT 8GB (i väntan på 8800XT) - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - Corsair RMe 750W Gold Modular >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

<<< LG UltraGear 27GP850-B 27" @ 1440p >>>

Permalänk

Attans också! Det vart ju lite bittert med allt arbete man lagt ner! Men men, nya tag nästa gång en får chansen!

Fina bidrag hörni! Min röst hamnar nog på bidrag fem!