Zelda - echoes of wisdom, en bra guide?

Permalänk

Zelda - echoes of wisdom, en bra guide?

Det är inte ofta jag fastnar längre stunder för spel men nu har jag äntligen gjort det. Jag har spelat ett par timmar in i "Zelda - echoes of wisdom" för Switch (grymt bra spel, köööp!) men har fastnat lite. Den uppenbara lösningen har hittills varit att googla lite men nu hjälper det inte.
Nån som vet nån riktigt bra guide man kan följa för "tempel" t.ex.? De guider jag hittat har bara lämnat mig i frustration, de har inte gått att följa på ett begripligt sätt för mig iallafall.

Visa signatur

Dator: MB: Gigabyte Z390 M GAMING mATX | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz (Haswell) | RAM: Corsair 16GB (KIT) 3200Mhz Vengeance LPX | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR) | Chassi: Fractal Design Mini | PSU: Corsair RM750X 750W v2 | Optisk: ASUS BW-12B1ST Blu-Ray/DVD brännare | CPU-kylare: Noctua NH-U12S | Operativ: Windows 11 | Scanner: Canon Canoscan 9000F
Övrigt: Nintendo Switch, NES Mini, SNES Mini, Nintendo New 3DS, NES, Famicom AV, Famicom Disk System, PS3, PS5, AppleTV 4K, Synology NAS DS923+ (32GB), iPhone 16 Pro 128GB, LG OLED 55C2,

Permalänk
Medlem

Känner inte till någon guide men ett alternativ som ofta hjälper mig är playthroughs/walkthroughs/longplays på youtube så ser man faktiskt vad man har missat! Om du inte testat det.