Webhallen har skickat mig fel varor

Permalänk
Medlem

Webhallen har skickat mig fel varor

Precis hämtat upp ett paket från lokala ica. I min beställning skulle det finnas diverse pokemonprylar, kort och objekt. Packar upp paketet och där finns det ett steelseries apex 3 samt hyper x hörlurar.
Kan tillägga att paketet var beställt med hemleverans men eftersom postnord prompt ville ha en människa på plats mellan 9-14 vid leverans så valde jag att ta paketet till ombud istället.

Mitt namn och adress står på kartongen med felaktiga varor.

Har skrivit till supporten, men vill höra om någon annan varit med om nåt liknande och hur det löstes?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Du lär säkert få en returfraktsedel för den där och de kommer skicka det du beställt.

Permalänk
Skrivet av rinosaur:

Precis hämtat upp ett paket från lokala ica. I min beställning skulle det finnas diverse pokemonprylar, kort och objekt. Packar upp paketet och där finns det ett steelseries apex 3 samt hyper x hörlurar.
Kan tillägga att paketet var beställt med hemleverans men eftersom postnord prompt ville ha en människa på plats mellan 9-14 vid leverans så valde jag att ta paketet till ombud istället.

Mitt namn och adress står på kartongen med felaktiga varor.
<Uppladdad bildlänk>

Har skrivit till supporten, men vill höra om någon annan varit med om nåt liknande och hur det löstes?

Tordes bli så att det blir omleverans med rätt varor och att du i omvänd ordning får skicka tillbaka de felaktiga varorna.
Ibland om värdet av varorna är lågt kan butiken låta än behålla varan / varorna men i detta fallet låter det som varor med medelvärde.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk
Medlem

Det betyder kanske att någon annan fått det du beställt.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem

Jag fick fel vara skickad till mig från Inet en gång för några år sedan. De bad mig ta kort på varan som jag fått och sedan fick jag en returfraktsedel osv och några dagar senare fick jag rätt vara skickad till mig.

Permalänk
Medlem

Löstes väl av webhallen, vart kontaktad via representant här på sweclockers, sedan sköttes resterande via mail med supporten.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W