Sweclockers HWBOT-lag har de senaste åren varit relativt inaktivt, det har mest varit Naganannan som varit aktiv.
Förra vintern var även jag (Skyscraper) aktiv men jag tappade sugen framåt våren, dels på grund av jobb men mest för att det inte fanns nog med andra aktiva svenska överklockare för att på allvar kunna deltaga i HWBOTs "Country Cup".
Detta är en Call to Arms! Det har varit mycket snack om att Sweclockers trots namnet helt har tappat kopplingen till överklockning, det är dags att visa att detta är fel!
*
Man behöver inte vara intresserad av extremöverklockning med flytande kväve eller liknande för att gå med i ett HWBOT-lag, det räcker att man gillar överklockning. Vare sig Naganannan eller jag själv är "riktiga" extremöverklockare men det går ofta att nå riktigt bra resultat ändå med hjälp av vanlig luftkylning eller vattenkylning. Det är en fördel att ha tillgång till gammal och/eller nyare hårdvara eller vara beredd att spendera några hundralappar på Tradera eller Sweclockers marknad då och då men det krävs inte mycket för att kunna bidra.
För att kunna på allvar vara med och tävla i Country Cup behöver vi få ihop 4-5 aktiva personer, man behöver inte nödvändigtvis vara eller bli medlem i Sweclockers HWBOT-lag, även andra svenska lag går bra.
Gå med i Sweclockers HWBOT-lag idag... eller imorgon och var med och tävla för Sverige i HWBOT Country Cup 2025!
<Uppladdad bildlänk>
https://hwbot.org/team/sweclockers.com