Här är Samsung Galaxy S25-serien

Permalänk
Melding Plague

Här är Samsung Galaxy S25-serien

Nya Snapdragon 8 Elite-systemkretsen höjer prestandan med upp till 37 procent.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag blir nyfiken på hur en S25 Ultra som var under 6 tum skulle sälja.
Jag tror att den skulle sälja minst lika bra, kanske även bättre.

Vad tror ni?

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Ryktas (redan) att de kanske äntligen tänker uppgradera kamerorna på S26. Fram tills dess fortsätter Samsung vara ett tråkigare märke som i alla fall jag inte förstår överpriset på 😅

Visa signatur

Nr 1: X670, 7800X3D, Peerless Assassin, 32GB 6000MHz CL36, 9070 XT, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, FD North.
Nr 2: B550, 5700X, Hyper 212 Evo V2, 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Medlem

Bara synd att det ondskefulla bolaget Google står för os iom Android.

Permalänk
Medlem

Meanwhile har jag 12 gb ram i min S20+... Så jag kan känna mig modern!

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Mycket prat om Ai i presentationen. Det är lika dumt som när de införde sms och senare möjlighet till mobilsurf.

Annars marginell förbättring, men man får se det som man får en liten bättre produkt. På samma sätt en 2025 års Volvo är lite bättre än 2024.

Jag själv har nu flera Appleprylar med M4 och min åsikt är att deras Appstore för iOS inte är så mycket bättre. Så om jag skulle välja denna eller iPhone så ser jag de är snarlika.
Det positiva är att nästa alla klarar sig med förra generation och förhoppningsvis blir de nu lite billigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Enda anledningen till varför jag bytte från Android.

Synd bara att alternativen (Jolla, Sailfish, Ubuntu) knappt rört på sig alls senaste åren.
Behovet är stort men intresset verkar obefintligt.
Nästan lika obefintlig som skillnaden mellan S24 och S25 (Som mellan S24 och S23, eller S23 och S22, eller…..)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Enda anledningen till varför jag bytte från Android.

Synd bara att alternativen (Jolla, Sailfish, Ubuntu) knappt rört på sig alls senaste åren.
Behovet är stort men intresset verkar obefintligt.
Nästan lika obefintlig som skillnaden mellan S24 och S25 (Som mellan S24 och S23, eller S23 och S22, eller…..)

Jag blir så förbannad, var jag än surfar på så dyker det minsann upp en inloggningsruta som frågar om jag vill logga in med google.
De vill veta allt jag gör. Jä*la svin är vad de är…

Andas andas andas and….

Permalänk
Medlem

Jag skaffade en red magic 9 pro i somras. Att ha selfiekameran under skärmen har snabbt blivit en dealbreaker. Jag kommer inte att byta till Samsung förrän de själva har underskärmkamera.

rättade "red note 9 pro" till "red magic 9 pro"
Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Gick själv över till en iPhone 16 Pro i ren protest mot Google efter att ha kört uteslutande Android sedan 2009, från att ha varit en sjukt bra och öppen platform så har man mer och mer börjat låsa in funktioner, senast i raden var att Android 15 ska begränsa hur notifikationer delas till wearables.

Med det sagt, innan någon säger något om saken, ja Apple är lika stora kålsupare.. 😂

Lade till PRO i modellnamnet
Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Redaktion
Redaktör

AI i all ära osv.. KOMMER JAG HA STABIL FPS I ZENLESS ZONE ZERO?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Captain Acid:

Jag skaffade en red note 9 pro i somras. Att ha selfiekameran under skärmen har snabbt blivit en dealbreaker. Jag kommer inte att byta till Samsung förrän de själva har underskärmkamera.

Vadå underskärmskamera? Vad e de?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Gick själv över till en iPhone 16 i ren protest mot Google efter att ha kört uteslutande Android sedan 2009, från att ha varit en sjukt bra och öppen platform så har man mer och mer börjat låsa in funktioner, senast i raden var att Android 15 ska begränsa hur notifikationer delas till wearables.

Med det sagt, innan någon säger något om saken, ja Apple är lika stora kålsupare.. 😂

Jag böt också till iPhone 16 PRO för att slippa Google.
Det är mycket lugnare på Apple sidan tycker jag

Permalänk
Medlem

same damn phone lol

Permalänk
Medlem

Jag gillar Sony, trots Android, kanske inte bäst på något(förutom batteritid som är mer än toppklass) men toppklass på allt annat, bra prestanda, bra kameror, bra skärm, bra ljud, bra hörlursuttag, uttag för SD-kort, ren version av Android utan bloatware, sammantaget passar mig utmärkt(XPERIA 1 VI)

Visa signatur

|| 9950X3D MSI PRO X670-P WIFI 32GB-6000c30 ASUS RTX5080 TUF OC || 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI 32GB-3600c16 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || R7 5800X3D CH VIII Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 ASUS RTX3080 TUF OC V2 || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 EVGA RTX3070 FTW Ultra || Thinkpad P16s Gen 2 R7 PRO 7840U(Zen4) 32GB-6400 1TB 980Pro 780M

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Jag blir nyfiken på hur en S25 Ultra som var under 6 tum skulle sälja.
Jag tror att den skulle sälja minst lika bra, kanske även bättre.

Vad tror ni?

Det är därför inte apple gör Iphone mini längre då små telefoner inte säljer lika bra.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer II 420 | Corsair Vengeance 32GB 6000Mhz CL30 | Kingston Fury Renegade 2TB | Kingston KC3000 4TB | ASUS ROG STRIX B650E-F Gaming WIFI | ASUS ROG STRIX RTX 4090 OC | Corsair HX1200i | Fractal Design Torrent Solid Black | 6x Noctua NF-A14x25 G2 PWM

Permalänk
Medlem

ny processor å fullt fokus på AI , resten är samma som s24.. känns inte direkt som en hit

Permalänk
Medlem

Fick jag precis en stroke? Tyckte de nämnde en "Galaxy S25 Edge" och sedan slutade streamen?

Permalänk
Medlem

Står i valet och kvalet mellan en S25+ och en Ultra. Med en gammal s20+ som inbyte så kostar en S25+ 8 181 kr, och en S25U 11 331 kr. Dessutom får man ett par galaxy buds3 pro på köpet. Fortsätter man att byta telefon var femte år så är det inte så farligt tycker jag

Permalänk
Medlem

Stängde av streamen, det är så mycket tjat och inte alls roligt längre. Förut satt vi här hemma och kollade med spänning på alla dessa föreställningar. Apple, Google, Samsung men allt är så tråkigt nu. Allt handlar om AI 🤮

Köpte en Pixel 6a för att slippa mycket men Google har blivit värre och värre med deras egna appar också.

Edit: Inget stort nytt på hårdvaran så inget nytt där heller.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk
Medlem

Hur j*vla mycket prestanda behöver man på en mobil?!

Permalänk
Skrivet av jehuty:

Hur j*vla mycket prestanda behöver man på en mobil?!

Jag kör iPad iOS med Apples M4. Inte på något sätt overkill i spel..
Däremot behöver allt mindre lägga ut mycket mer pengar för CPU/gpu och Ai prestanda just nu. Det är mer att man vill ha bra kamera och annat.

Permalänk
Medlem

Ja kampen om plånboken, rtx 5080 VS galaxy s25

Permalänk
Medlem

"Tänker du skaffa dig en Galaxy S25-telefon?" Nej. #TeamPixel

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D - Moderkort: ASUS ProArt B650-Creator - CPU: AMD Ryzen 7800X3D - CPU-kylning: EK-AIO Elite 360 D-RGB - GPU: ASUS Prime, RTX 4070 Super. Minnen: Kingston Fury Beast 32GB @ 6000 MT/s - Lagring: Kingston Fury Renegade 2 TB. PSU: Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

När jag hörde att dessa skulle komma med Exynos så köpte jag en Pixel 9 PRO XL. Det ångrar jag lite idag. Vill ha en såpass bra kamera som möjligt. Så mest sugen är jag numera på Vivo X100 Ultra eller kommande X200 Ultra. Problemet är att de inte verkar få global lansering. Så vet inte hur det funkar med BankID osv? Gillar Samsung bättre än Google. Men man vet ju aldrig hur aggressiv överskärpning av bilder osv som kommer med dessa. Men de är nog dags för de här större tillverkarna att steppa upp vad gäller kamerateknik, optik osv. För just nu är de frånsprungna av dessa obskyra kinesiska tillverkare, vilket är rätt illa med tanke på vilket försprång man haft.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Jag har en Galaxy s21, så snart blir det väl dags. Spontant verkar s25 bra. Brukar ju vara duktig rea på dem också. Men så mycket som jag gör reklam för Samsung väntar jag på att de skickar mig en s25 ultra för långtidstest...

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sonoma, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem

Så oerhört tråkiga färger på ultra, plus hade varit mycket trevligare. Har en välfungerande telefon och hoppar över den här generationen

Permalänk
Medlem

S25 Ultra 512GB jade green för 5000kr

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

<Uppladdad bildlänk>

S25 Ultra 512GB jade green för 5000kr

14990kr minus 4954kr = 10036kr..

Skulle tro att det är något galet med den där beställningen. Ska nog stå "belopp att betala efter inbyte: 10036kr"