Behöver någon chill ny hobby och funderade på att köpa lite teknik-lego satser. Tänkte sätta dom på någon hylla på "nörd väggen" sen som prydnad.
Lego är ju dock bara helt löjligt dyrt. Ingen chans att jag betalar 4-5000 kr för en byggsats. Däremot har jag sett en hel del YT recensioner där folk köpt "kina lego" av olika byggsatser, och rent allmänt verkar åsikten vara att de är 95% lika bra, för 20% av kostnaden.
Någon som har erfarenhet av bra kina sidor att köpa "lego" ifrån? Slutade köpa från de flesta sådana sidor för många år sedan när de införde de nya tull reglerna. Temu är ju tull-avgifts fritt, vad har vi mer för sidor?
Jag köpte på Wish för längesen innan det blev en massa tullar o skit, det legot var av helt okey kvalité. Senaste köpen har dock uteslutande gjorts på Temu, finns massvis där. Ska du ha rena kopior på Lego's set så vet jag dock inte om det finns där.
Kolla lite i Lego-tråden på forumet här.
Jag köpte på Wish för längesen innan det blev en massa tullar o skit, det legot var av helt okey kvalité. Senaste köpen har dock uteslutande gjorts på Temu, finns massvis där. Ska du ha rena kopior på Lego's set så vet jag dock inte om det finns där.
Kolla lite i Lego-tråden på forumet här.