Kreditkort ask?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2003

Kreditkort ask?

Precis, ni måste veta vad jag menar
Jag var nere på stan idag, tittade runt efter en sån.
Hittade visst en på carlings, men priset..
200kr för en ask utan något märke eller något.
Nej, så nu undrar jag om ni vet någon sida på internet där dom säljer sånna här, eller om ni vet någon affär i Karlstad som har något

För er som inte vet vad jag talar om så kommer en bild här.

eller

Förslag?

ronnysfar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

www.smartcaze.com

men man får vad man betalar för....

Dator: 6700K@4800MHz - Sabertooth Z170 - 32GB Crucial - 2x120GB SSD @ RAID0 + 4TB - GTX 970 - Allt vattenkylt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2003

e det verkligen så viktigt att man ser ett stort fult märke?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2003

Visst, står det ear_flap så är det inte så snyggt.
Men står det mitt namn så kanske.

ronnysfar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jun 2003

ja, sork- rullar av tungan riktigt bra

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2001

Såna där är så jävla mega-ute om man inte använder dom till dess egentliga syfte nämligen som visitkortsfodral vilket de fungerar ypperligt som...för två år sedan var det kanske ok att använda som "plånböcker", men nu är det bara skamligt.

/Mikael

[size="1"]Life is a bitch, then you die[/size]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Kolla på Shell/Select såg att de hade jäkligt snygga i aluminium.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung 850 Pro 256GB, Samsung 850 EVO 1TB, 2x Crucial MX100 512GB | HDD: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jkpg
Registrerad
Sep 2002

Mr_andersson, man köper inte vad som är mode, jag inhandlade nyss min tredje sånhär, just för att dom är SMÅ! Den första jag hade var en billig som jag köpte, tyckte dock att det borde finnas ett sedelfack... sen köpte jag en smartcaze som hade ett sedelfack, och nu köpte jag en ny smartcaze i läder istället för metall(var lite mer plats i den, men den var fortfarande liten)

Det som nemesis rekommenderar avråder jag starkt från, min första var i alu, den såg ut som fan efter ett tag... har slängt den nu men tänkte att jag skulle tagit ett foto på den annars... bättre att köpa en i en hållbarare metall... alu är lite för mjukt...

Denna köpte jag nu senast

Och den är jag supernöjd med!

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex