Nintendo Switch Online Family Membership diskussioner/dela membership med andra.

Permalänk
Konsolgrävare

Nintendo Switch Online Family Membership diskussioner/dela membership med andra.

https://www.nintendo.com/us/switch/online/nintendo-switch-onl...

Här kan ni diskutera om att dela membership med andra medlemmar!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Någon annan som är ny användare och kanske vill dela på ett Nintendo online expansion family pass? Kan vara 8 medlemmar som jag förstod det och behöver inte bo under samma tak. Är en vuxen man på snart 40 och har inte så många vänner med konsoler längre. Ursäkta om detta inlägget inte får postas här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Någon annan som är ny användare och kanske vill dela på ett Nintendo online expansion family pass? Kan vara 8 medlemmar som jag förstod det och behöver inte bo under samma tak. Är en vuxen man på snart 40 och har inte så många vänner med konsoler längre. Ursäkta om detta inlägget inte får postas här!

Är en bra tanke! Hur hade man skött betalning och så? När det blir en gruppgrej så är folk inte snabba på att ta ansvaret över att ordna med betalning för tjänsten, och sen att vara säker att de andra kommer betala när det är dags.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Jag har gjort liknande "familj" på Swedroid, rundade av till 90:-/person (administrativa avgifter ). Sjukt billigt för att få NSO+EP.

Skrivet av SittingDuck99:

Är en bra tanke! Hur hade man skött betalning och så? När det blir en gruppgrej så är folk inte snabba på att ta ansvaret över att ordna med betalning för tjänsten, och sen att vara säker att de andra kommer betala när det är dags.

Jag har skrivit en gång om året och bett om en Swish om de vill vara kvar. Typ en månad innan eller så, vill någon hoppa av eller inte skulle svara (inte hänt) är det ju bara leta ny. Har bytt ut en person som hoppade av och det tog några timmar att få ett nytt napp, varav 3 stycken skrev att de ville vara med.

Så skulle säga att det inte är någon stor risk att man ligger ute med pengar för länge. Lite extra arbete för den som sköter det och har sett de som tar ut lite mera utan att någon klagat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Jag har gjort liknande "familj" på Swedroid, rundade av till 90:-/person (administrativa avgifter ). Sjukt billigt för att få NSO+EP.

Jag har skrivit en gång om året och bett om en Swish om de vill vara kvar. Typ en månad innan eller så, vill någon hoppa av eller inte skulle svara (inte hänt) är det ju bara leta ny. Har bytt ut en person som hoppade av och det tog några timmar att få ett nytt napp, varav 3 stycken skrev att de ville vara med.

Ja jag tänkte så med. Swishar en peng till den som skapar kontot och bjuder in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Jag är på och swishar gärna ifall någon pallar ta tag i det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SittingDuck99:

Jag är på och swishar gärna ifall någon pallar ta tag i det!

Jag är med på det också. Kan också styra upp det. Har dock ingen Switch än men tror inte det är ett krav?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Jag är med på det också. Kan också styra upp det. Har dock ingen Switch än men tror inte det är ett krav?

Toppen! Jag har faktiskt inte kollat på detta med Online ännu då jag inte haft en Switch sen 2019 och var aldrig medlem i online grejen. Köpte ett spel någon dag sen med kod men kunde ej lösa in via webben utan behövde ha en konsol här. Återförsäljaren CDKEYS var schyssta nog att göra en återbetalning och sa till mig att avvakta med att köpa Switch 1 spel tills man vet vilka som är kompatibla med Switch 2.

Permalänk
Skrivet av Sw1ftly:

Jag hade gärna också varit på!

Permalänk
Medlem

Inte fått någon länk från Nintendo ännu, vill komma åt GameCube-kontrollerna. Någon som köpt sådana? Vill så gärna få tag på dom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Hej, jag är inte ny användare men är också gärna på om det går. Min Switch Online prenumeration med Expansion Pass gick ut i slutet av Januari. Så länge det är säkert att dela med någon annan man inte känner (såsom att "huvudanvändaren" på något sätt kan få tillgång till ens konto).

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG C3 77" l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izak80:

Hej, jag är inte ny användare men är också gärna på om det går. Min Switch Online prenumeration med Expansion Pass gick ut i slutet av Januari. Så länge det är säkert att dela med någon annan man inte känner (såsom att "huvudanvändaren" på något sätt kan få tillgång till ens konto).

Lägger till dig i listan

Du har ditt eget konto. Den som köper medlemskapet bjuder in medlemmar via mejl.

Nintendo online + expansion pack family (8 pers):

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80

Permalänk
Skrivet av Sw1ftly:

Lägger till dig i listan

Du har ditt eget konto. Den som köper medlemskapet bjuder in medlemmar via mejl.

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80

Jag är gärna med i gruppen.
Lägger några kronor extra till den som administrerar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sw1ftly:

Gött! 4 till då. Sambons bror är också på

Nintendo online + expansion pack family:

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech

Jag är mer än gärna på.
Inte haft konsol sedan N64, nu får grabben en i födelsedagspresent. Spelar gärna Wind waker (spelade delar av det på lillbrorsans Gamecube när det begav sig).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Lägger till dig i listan

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80

Intresseanmälan här

Permalänk
Medlem

Gött. 8 pers nu. Vill ni att vi köper det nu eller avvaktar? Jag kan ha koll på vilka vi är. Lista nedan.

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80
Grumpy_SWE
Aser
DiamondDogs

Permalänk
Skrivet av Sw1ftly:

Gött. 8 pers nu. Vill ni att vi köper det nu eller avvaktar? Jag kan ha koll på vilka vi är. Lista nedan.

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80
Grumpy_SWE
Aser
DiamondDogs

När som går för mig.

Permalänk
Skrivet av Sw1ftly:

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80
Grumpy_SWE
Aser
DiamondDogs

Kanon! Samma för min del, det går bra när som.

Permalänk
Skrivet av wargreymon:

Ni kan skapa DM med alla så kan tråden hållas lite ren

Jag är anmäler mig gärna som reserv ifall nån bangar :⁠-⁠)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech
Izak80
Grumpy_SWE
Aser
DiamondDogs

Går bra nu direkt eller när det passar för dig.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG C3 77" l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sw1ftly:

Gött! 4 till då. Sambons bror är också på

Nintendo online + expansion pack family:

Sw1ftly
Sambons bror
SittingDuck99
Fellowtech

Även om det är OT så gillar jag det där! Det fins med Sweclockers!

Hade gärna med hakat på , men verkar fullt nu!

Vi kan kanske skapa en till?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av esafesa:

Jag håller på att kolla runt med vänner och familj, kommer inte bli 8 så kan återkomma när jag vet hur många platser som finns lediga

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Jag håller på att kolla runt med vänner och familj, kommer inte bli 8 så kan återkomma när jag vet hur många platser som finns lediga

Intresserad att vara med i gruppen om plats finnes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Kan tänka mig att hoppa på om det finns plats över! 😊 hur mycket blir det för ett år?

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av pxs:

Skrivet av Plurvski:

Kan tänka mig att hoppa på om det finns plats över! 😊 hur mycket blir det för ett år?

Jag återkommer, priser per person skulle i så fall bli ca 75kr för 12 månader

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Skrivet av Edvin-89:

Jag återkommer, priser per person skulle i så fall bli ca 75kr för 12 månader

Är också intresserad om plats finns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaffepaus:

Jag är anmäler mig gärna som reserv ifall nån bangar :⁠-⁠)

Skrivet av esafesa:

Skrivet av Edvin-89:

Skrivet av pxs:

Skrivet av Plurvski:

Skrivet av tested_42:

Är också intresserad om plats finns.

Jag är gärna med. Helst i samband med release då jag inte har en konsol än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tha_Rula:

Är gärna med om det finns plats

Han ville vänta tills switch 2 kommer, full respekt för det

Jag kan vara den som startar en!

Skicka PM till mig, när det blir 7 totalt, så kör vi asap!

Du som skrev först får väldigt gärna haka på med redan nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Han ville vänta tills switch 2 kommer, full respekt för det

Jag kan vara den som startar en!

Skicka PM till mig, när det blir 7 totalt, så kör vi asap!

Du som skrev först får väldigt gärna haka på med redan nu!

Vad är det för medlemskap ens? Är helt novis på det här

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med om det finns plats hos någon. Har inget Switch just nu, så väntar gärna till 5e juni om det passar fler.