Permalänk
Medlem

Grand turismo??

Jag har letat efter ett spel PC som liknar GT men jag har inte hittat ett skit. Det finns inge spel till pc som är lika cool. tex att man kan vinna pengar och köpa ny bil störe turbo, nya däck ect. Finns det ett kul bilspel därute??

Permalänk
Avstängd

Tycker att du ska vänta tills nya GT kommer ut..

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem

Öhm, deathwish kommer det ett GT till pc? Är det inte så att det är exklusivt till ps2? Eller är jag helt ute och cyklar.
Har förövrigt också letat efter ett GT liknande spel till pc.
Vad jag vet är NFS Porsche 2k det närmsta man kan komma GT .

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Det fanns ju nåt spel som hette Viper Racing som funkade ungefär som Gran Turismo, fast man hade bara en bil hela tiden, en Dodge Viper. Fast det var inte så kul har jag för mig.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Deathrally! Bara 12 Meg dessutom. Som hittat!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Jag har deathrally i orginalpackning!! och har varvat de massa gånger!!
men det är skitkul och köra mellan Q3 matcherna på LAN!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Det fanns ju nåt spel som hette Viper Racing som funkade ungefär som Gran Turismo, fast man hade bara en bil hela tiden, en Dodge Viper. Fast det var inte så kul har jag för mig.

Det är skitsköj...och nu finns det massa moddar också så att man får andra bilar och banor (tex en rallybana).