Var hittar jag ett sånt här skrivbord?

Permalänk
Medlem

Var hittar jag ett sånt här skrivbord?

Har kollat på ikea och europamöbler men ingen av dem har några former av hörnskrivbord utan överbyggda hyllor.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk

Gula tidningen

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Ikea har Hörnskrivbord
och kolla in hela serien i Galant.

Permalänk
Medlem

Det på bilden är en IKEA Effektiv, grundutförande. Dom verkar dock inte finnas längre, kolla dock på Galant som Laahn säger.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noCode
Det på bilden är en IKEA Effektiv, grundutförande. Dom verkar dock inte finnas längre, kolla dock på Galant som Laahn säger.

Ja, det ser onekligen ut som IKEA Effektiv men finns inte den serien längre?. Det skulle ju vara tråkigt isåfall om jag ville bygga ut mitt Effektivbord...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Du har ju kinnarps också... Det är klart, lite dyrare är det ju... men kan du ta dig till deras fabriksförsäljning av andrasortering så kan man göra många fynd... Köpte en stol, inga fel alls... förutom att den var klädd med ett annat tyg än orginalköparen hade önskat... eller mitt skrivbord, bakdelen på skrivbordet har fått sig en liten törn (alltså den delen som står mot väggen så det syns ju inte alls)

Iaf, när jag köpte det där så blev det billigare än att köpa på IKEA, och då vet man ändå att det är kvalité, Det gäller väl främst stolen då, IKEAS bord brukar ju vara av bättre kvalisort än deras stolar... Kinnarps har sin "huvudfabrik" i Kinnarps, som ligger strax utanför Falköping... Så bor du inte allt för långt borta är det ett tips...

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

ja har ett sånt där fast med andra ben, köpt på ikea

Permalänk
Medlem

skummt... jag leta som faen på ikea men hitta inget på skrivbord eller arbetsplatsmöbler

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem

Galant är i princip samma som effektiv, storleken är densamma osv. Det är bara det att benalternativen har ändrats

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk

effektiv serien finns fortvarande men du får kolla i katalogen IKEA WORK...

såg just den bänk skivan igår på fynd hörnan i kungens kurva stockholm

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Discharged
Iaf, när jag köpte det där så blev det billigare än att köpa på IKEA, och då vet man ändå att det är kvalité, Det gäller väl främst stolen då, IKEAS bord brukar ju vara av bättre kvalisort än deras stolar... Kinnarps har sin "huvudfabrik" i Kinnarps, som ligger strax utanför Falköping... Så bor du inte allt för långt borta är det ett tips...

Menar du att IKEA inte gör kvalitétsmöbler?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GBG-SKURT
Menar du att IKEA inte gör kvalitétsmöbler?

han menar inte alla vet att dom inte gör kvalitetsmöbler . slut

Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bajenvraket
effektiv serien finns fortvarande men du får kolla i katalogen IKEA WORK...

Ok, bra. För den är inte med i katalogen längre, så jag trodde den utgått.

Visa signatur

You're a nut, you're crazy in the coconut!
Tredje året på ITEK, MDH Västerås!

Permalänk
Medlem

har ett såndära skrivbord, med en extra skiva så allt bli mycket längre.

Permalänk
Medlem

Det där är ett IKEA bord.

Permalänk
Medlem

Gör som jag, bygg ett själv=) Då får du det som du vill ha det. Enda problemet är att det tar tid och att man måste ha tillgång till en snickarverkstad.

Permalänk
Hedersmedlem

canton: När jag bygger skrivbord blir det inte som jag vill ha det.

Btw så har en kompis exakt det där skrivbordet (bilden) fast i en annan färg. Bra kvalitet men lite för stort imho.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |