Ok, vad mer kan man tänkas behöva?

Permalänk

Ok, vad mer kan man tänkas behöva?

Har skrivit en annan tråd med lite andra grejer, men nu har jag fått lite andra idéer (och mer cash, hehe) så nu undrar jag vad ni tycker om det här:

http://www.datorbutiken.com/se/cart.php?action=loadit&cartId=...

9800np kortet funderar jag på att köpa nåt beg. kanske eller om jag nu får tag på ett Sapphire 9700np kort ist (se annan tråd av mig).

Kan väldigt lite om chassin, men nu tog jag ett Lanboy som fått bra kritik av Sweclockers plus att nätaggregat ingår och den verkar gå modifiera om det skulle va så.

Så, vad kan man tänkas behöva mer för småprylar till det här? Sladdar? Tillbehör? Nån mer fläkt? Mus o tangentbord tog jag mest i farten för att se vad det kostar totalt ung.

Visa signatur

AMD Athlon XP2500+ Barton | A7N8X Deluxe Rev 2.0 | ATi Radeon 9800np | 2x512MB Twinmos DDR400 | 160GB Maxtor S-ATA

Permalänk
Medlem

lägg till några chassifläktar, förslagsvis papst om ljudnivån måste vara låg.
Nån ide-kabel kanske? ATA133 isf.
Byt ut hdd:n mot en seagate? Skilljer inte mycket i pris, och vad jag har hört så är seagate lite tystare.
FalconRockII iställetför WhisperRockIV kanske? Köpte en whisperrock 2 för nått år sedan, och den var helt värdelöst, dock har jag bara hört gott om falconrockII.

Visa signatur

The difference between stupidity and genius - the latter has limits