"högtalar/hörlursdelare"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
djungeln
Registrerad
Jul 2001

"högtalar/hörlursdelare"

Har ledsnat på det eviga rotandet bakpå burken varje gång man ska växla mellan hörlurar & högtalare.
Nu är jag på jakt efter någon slags "delardosa" eller liknande, helst med möjligheten att kunna
växla mellan en "utgång" i taget, dvs. att inte ljudet kommer genom både hörlurarna
och högtalarna samtidigt. Jag är alltså INTE på jakt efter någon förgrening.

Finns det någon produkt som stämmer överens med min beskrivning? Var kan man om möjligt inhandla denna?
osv. osv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2002

Biltema har en mediahubb som borde passa bra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Biltema har en mediahubb som borde passa bra.

länk :)?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2003
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2002

Nu har du inte specificerat vart du bor men är du boende i Sthlm så går ner på Estrad (Folkungagatan 54) så ska du nog se att du kan få tag på vad du söker.

Don't try to fix me - I'm not broken

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2003
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaite
http://www.biltema.se/ ?

möhhh...direkt länkt till produkten tack

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Jul 2002

Men åh vad lat!

Bara för det gör jag den inte klickbar.

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=24245

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Kurkkio
Registrerad
Okt 2001

Microsoft Gamevoice-kontrolldosan fungerar utmärkt till syftet. Dessutom får du med ett fint headset. Dels kan hörlurarna regleras volymmässigt på dosan, och så kan man byta mellan hörlurar och högtalare.

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm / tumba
Registrerad
Dec 2002

Jag har också funderat på en liknande pryl men jag skulle vilja ha en utgång till så att jag kan växla mellan högtalare, hörlurar och surround-systemet då jag ska se på film på tv-n som är kopplad till datorn men som står i ett annat rum.

Finns det någon sån dosa med 3 utgångar?

-----)
-¸.•´ ¸.•´¨)---¸.
(¸.•´-----(¸.•´ Evil Snowflake Ski Team Sweden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Sep 2002

Mediahuben suger enligt mig. Ljudet blir dåligt och basen obefintligt. Men satsa på den om du inte har några krav på bra ljud :).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm/Tumba
Registrerad
Jan 2003

är ute efter ngt liknande men jag kör 4.1 ljud... Finns det mgt liknade för mig???

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2