Vart kan man köpa antistat armband och mattor?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västmanland
Registrerad
Jul 2001

Vart kan man köpa antistat armband och mattor?

Ska bygga en "dator" labb sal som projekt i It-samordning kursen och jag undrar vart man kan köpa antistat mattor och armband? Armband vet jag att man kan köpa på komplett.se men mattor?

| Intel i7 2600K @ 4,4 | Asus P8P67 Deluxe | MSI GTX980 Ti | 16GB DDR3 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2002

/Anders

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Dec 2002
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västmanland
Registrerad
Jul 2001

Tackar... letade också på elfa men hittade inget! Iof så sökte jag på antistat men hitta två armband men inga mattor.

| Intel i7 2600K @ 4,4 | Asus P8P67 Deluxe | MSI GTX980 Ti | 16GB DDR3 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bankeryd
Registrerad
Jul 2001

Fractal Define R4, Intel Core i5-3570K 3.4@4.2, Cooler Master HYPER 212 E, Corsair 24GB DDR3 1600MHz 9-9-9-24, GTX 1070 Armor OC, XFX Pro Series P1-750W, ASUS ROG PG279Q

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skelleftehamn
Registrerad
Dec 2002

Vet inte vars man kan köpa antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor finns på OBS:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Vet inte vars man kan köpa antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor finns på OBS:

extremt kul

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jkpg
Registrerad
Sep 2002

Off topic:

Ykalon - www.skrivihop.nu

Men jag kan inte låta dej klaga när du inte själv gör rätt.

Du använder till exempel talspråk i skrift... "Vars". Sen brukar man inte kombinera "," och "och" eller "," och "men" som du har gjort: "...antistat, men armband kan man köpa på Guldfynd, och mattor...". Du avslutar även din mening med ":" där borde det nog vara "." istället.

Jag känner på mej att jag kommer bli sågad för detta onödiga inlägg.

On topic:

http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1057&iItemI... Detta armbandet köpte jag för ett tag sen. Jag tycker inte att det fungerar bra alls, knappen som sladden sitter med sitter dåligt, spännet för bandet går upp väldigt lätt och jag tycker även sladden är lite för stel.

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/home
Registrerad
Nov 2002

Hehe, vad är det för fel på ståltråd och element ?

War is Peace.
Freedom is Slavery.