Visa signatur
T-bred 2600+ , Tt Silent Boost, MSI K7N2 Delta-L, 512 MB Twinmos, Sapphire Radeon 9500, Seagate Barracuda 60 gb 7200 rpm, IBM 75 GXP 40 gb 7200 rpm. ..Men snart en maxad Antec Aria Cube..
Har precis monterat mitt nya mobo, processor och minnen. Samt gjort en ominstallation av Win XP. Allt funkar som det ska, men jag får inte min IBM-disk att fungera. Har testat samtliga olika byglingar och prövat med att köra på samliga ide-kontakter. Men vid uppstart så står det bara "detecting IDE devices" å sen händer inget mer. Men har jag disken urkopplad å bara kör med min Seagate så funkar allt fullt normalt. Nån som vet vad detta kan bero på? Har disken dött när jag meckade med datorn eller? Ett problem är att den disken använde jag till att spara alla iso:s bin-filer å program samt drivrutiner på. Har typ inte bränt ner något på ett år.
Hjälp uppskattas mycket!!
T-bred 2600+ , Tt Silent Boost, MSI K7N2 Delta-L, 512 MB Twinmos, Sapphire Radeon 9500, Seagate Barracuda 60 gb 7200 rpm, IBM 75 GXP 40 gb 7200 rpm. ..Men snart en maxad Antec Aria Cube..
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.