PC City i Sickla

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm / tumba
Registrerad
Dec 2002

PC City i Sickla

Är det någon som vet något om denna butik?

Vi får DN här varje morgon och nästan varannan dag har dom reklam på förstasidan som lyder "Släng pengarna i sjön! Handla idag!". Sen står det under i mindre text "Eller vänta i några veckor. Då invigs Sveriges största PC-varuhus med priser du aldrig sett tidigare!" Denna annons har dom använt i kanske 2-3 veckor snart.

Nu är det så att jag ska köpa en ny dator vilken dag som helst och vet vilka komponenter jag ska ha. Så det vore ju inte helt fel om dom öppnade någon gång med sina jättelåga priser så att jag kunde spara några hundringar, men jag vill inte vänta "några veckor" till då jag redan väntat 2 veckor!!
Har sökt på nätet om dom och läst på flera olika sidor att dom ska öppna i augusti, men då har dom två dagar på sig och det tror jag inte dom fixar. Tydligen är dom rätt stora utomlands ialf så att dom skulle kunna hålla låga priser på öppningserbjudanden är inte helt otroligt. Men när öppnar dom??
Den reklamen dom använder är ju inte direkt uppmuntrande utan bara frustrerande då man inte kan få fram något datum!

Är det värt att vänta på att dom öppnar tror Ni?

-----)
-¸.•´ ¸.•´¨)---¸.
(¸.•´-----(¸.•´ Evil Snowflake Ski Team Sweden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Apr 2002

Dem lär ju inte öpnna detta år hehe

Live for fun, Loyal to none