Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Alfabetet på tid! vem är snabbast på SWEC??

Permalänk
Medlem

jag klarar det på 5.69s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Men när man har gjort 1800 000 försök att skriva så kan man till slut blunda o träffa rätt ändå.

Har du suttit med papper och penna och gjort ett sträck för varje gång samt att var femte streck går på diagonalen?

Permalänk
Medlem

Jag skriver på 2,3 som bäst och det är jag rätt nöjd med.

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Har du suttit med papper och penna och gjort ett sträck för varje gång samt att var femte streck går på diagonalen?

Jo precis så är det jag gjort
Börjar bli en bunt papper nu?
O en del pennor har det gått åt oxå.

Påminner mej om när jag o en kompis skulle se vem som kunde rita fest "nollor" på papper till dagen efter. (Vi var 8 år gamla)
Han ritade typ 400 sen blev han less. Jag gjorde prick 3000 och tog hem vinstpotten på totalt 10:-
Vi satte en 5:a var

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Jo precis så är det jag gjort
Börjar bli en bunt papper nu?
O en del pennor har det gått åt oxå.

Påminner mej om när jag o en kompis skulle se vem som kunde rita fest "nollor" på papper till dagen efter. (Vi var 8 år gamla)
Han ritade typ 400 sen blev han less. Jag gjorde prick 3000 och tog hem vinstpotten på totalt 10:-
Vi satte en 5:a var

Haha så det kangå mellan två små pojkar Men hur man lyckas med 3000 nollor och sen urskilja alla dom förstår jag inte riktigt, kan du inte göra det igen och lägga upp en bild?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Haha så det kangå mellan två små pojkar Men hur man lyckas med 3000 nollor och sen urskilja alla dom förstår jag inte riktigt, kan du inte göra det igen och lägga upp en bild?

Som tur är, kan jag enkelt förklara Så jag slipper göra om bravaden.. hahaha

Jag ritade dom på rutiga papper
Sen var det ju inte så svårt o räkna antalet på bredden x höjden för o få fram hur många som gick in på varje papper hehehe

E=mc2 för o vara 8 år va????

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk

hehe allla tuffa nördar som skriver det på 5 sek, men ursäktar sig för de inte är "nyktra" just nu... finns det någon lägre form av liv?! haha,,

Permalänk
Medlem

5.31

Visa signatur

E6600 | Arctic Freezer 7 Pro | 7600 GT @ passiv kylning | Spinpoint 250 GB | Asus P5B | Hiper 530 @ zalman fläktstyrning | Coolermaster Mystique 631

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
pappa skulle typ ha 6minuter....eftersom det tar typ 3min för honom att stava www.föreningssparbanken.se, därför blir han så sur då alla favoriter är borttagna pågrund av format c:

www.fsb.se ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HackeR_54
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/BETA1.JPG

Gjorde ett litet VB program

Det där borde ju gå att optimera...

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Du ligger bara 2:a på det där..
Har sett en som fuskat till sej 0,002 en gång
Mehhehahah.

Eller vette fan.
Undra om det inte var 0,02 bara..
Isåfall e ju du the champ.

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

har gjort på 2.9 men har ingen screen

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem

Fick vara med om en cool grej angående killen som sa sej skriva på 0,88 sekunder eller vad det var? Han som fablade i nån tidning om det..
Igår kom det förbi en kille på mitt jobb som lästa tidningsutklippet från där jag var med då jag kom i Guinnes rekordbok. Efter att ha läst det utbrast han: Jag har skrivit på 1 sekund blankt!! Betyder det att jag e guinnes rekordhållare nu??
Hmmm sa jag och blev ruskigt nervös. kom in och bevisa det då..
Och han satte sej o knapprade. Efter några minuters nötande fick han ut alfabetet på strax under 3 sekunder. Jag såg direkt att det inte var i närheten så snabbt som jag skriver. Så jag bevisade honom o gjorde 4 försök, missade 2 första sen fick jag ut det på 1,53 resp 1,52.
Men då sa han att programmet han skriver med visade att han skrev på 1 sekund. O i det programmet var man tvungen att trycka igång en knapp så tiden började gå, sen kunde man börja skriva. Precis som killen i tidningen snackade om. Att om man sluppit trycka igång räknevärket hade han klarat ännu snabbare än 0,88...
Vette fan vad det e för program dom skrivit med men skulle va intressant o se vad jag skulle få för tid med det.. alfabetet på 0,25 sek kanske skulle vara en rimlig tid för mej att satsa på där haha...

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk

Ja skrev på 12,4 första å är nere på 4,200 nu.. Men iofs.. det är en förbättring på 8 sek på en dag.. Min far klarade å förbättra sej 10 sek på ett försök! (35 till 25 då men) ^^

Visa signatur

Det är sorgligt att leva i en tid då det är lättare att klyva en atomkärna än att spränga en fördom. // Albert Einstein

Permalänk
Medlem

26.111sek

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Percy
Fick vara med om en cool grej angående killen som sa sej skriva på 0,88 sekunder eller vad det var? Han som fablade i nån tidning om det..
Igår kom det förbi en kille på mitt jobb som lästa tidningsutklippet från där jag var med då jag kom i Guinnes rekordbok. Efter att ha läst det utbrast han: Jag har skrivit på 1 sekund blankt!! Betyder det att jag e guinnes rekordhållare nu??
Hmmm sa jag och blev ruskigt nervös. kom in och bevisa det då..
Och han satte sej o knapprade. Efter några minuters nötande fick han ut alfabetet på strax under 3 sekunder. Jag såg direkt att det inte var i närheten så snabbt som jag skriver. Så jag bevisade honom o gjorde 4 försök, missade 2 första sen fick jag ut det på 1,53 resp 1,52.
Men då sa han att programmet han skriver med visade att han skrev på 1 sekund. O i det programmet var man tvungen att trycka igång en knapp så tiden började gå, sen kunde man börja skriva. Precis som killen i tidningen snackade om. Att om man sluppit trycka igång räknevärket hade han klarat ännu snabbare än 0,88...
Vette fan vad det e för program dom skrivit med men skulle va intressant o se vad jag skulle få för tid med det.. alfabetet på 0,25 sek kanske skulle vara en rimlig tid för mej att satsa på där haha...

Blev du orolig nu bara för att jag råkade citera en tidning? Hehe bra med press på dig så du inte lägger av

Permalänk
Citat:

Det där borde ju gå att optimera...

jag fick det inte att bli snabbare än så =(

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Blev du orolig nu bara för att jag råkade citera en tidning? Hehe bra med press på dig så du inte lägger av

Nja jag blev inte orolig för han som svamlade i tidningen där för det var alldeles för överdrivet.
Han trodde väl att han kunde komma ner till 0,69 sekunder eller liknande. Det är mänskligt omöjligt. Inte ens Yngwie Malmsteen skulle kunna fixa det även om han skulle nöta ett par år.

Men han som kom till jobbet mitt o sa att han hade skrivit snabbare o ville låna datorn för o bevisa det Då kan jag lova att jag vart ruuuskigt stressad hahah.
Kände en ruskig lättnad när jag såg att han inte hade kapacitet att vara i närheten, han använde fel fingersättning.
Förstod inte riktigt hur han själv kunde tro på att han skrev på 1 sekund??
När hans verkliga tid låg kring 2,5-3.0 sekunder som bäst..
Man brukar ju kunna ha hyfsad koll på hur lång tid 1 sekund varar men men.

ner mot 1 sekund, eller strax över, tror jag inte är helt omöjligt faktiskt.
Jag använder inte heller den helt ultimata tekniken
Blir mycket pekfingrar efter QRST o framåt. Så med lite förändringar skulle jag kunna pressa ner tiden vet jag...

Skulle däremot aldrig orka.... Så länge inte nån tjomme kommer o skriver snabbare än 1,32 sek då!!
Då skulle jag bli knäpp o börja nöta igen..

Visa signatur

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Permalänk
Medlem

har 1.668s som rekord, tog de för ett tag sen.. nu tar jag väll lite under 2. bättre lyckades jag aldrig fast jag satt dygnet runt

Visa signatur

P4 2.8@3.3 1024pc3200 6800le 1.3v 12/6 931/399 10000+ 3dmark03

Permalänk
Medlem

Damn, jag pärsa först från 25 till 10, första gången missa jag dubbel W det kom jag på efteråt.

Permalänk

3 minuter

Visa signatur

Hej!

Permalänk
Medlem

0,475 är mitt rekord.

EDIT:
råkade skriva 0,457 istället för 0,475.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaWi
0,475 är mitt rekord.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/abcd.JPG

EDIT:
råkade skriva 0,457 istället för 0,475.

lekt med ps?

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jambalaya
lekt med ps?

nope faktiskt inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaWi
0,475 är mitt rekord.

EDIT:
råkade skriva 0,457 istället för 0,475.

ok du har typ problem,
Edit: Seriösade typ till mig 20 sek. Var inte jättebäst på de där

Visa signatur

"Is you´re refrigerator running? Because if it is, it´s probably running like you; very homosexually..."-Peter Griffin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaWi
0,475 är mitt rekord.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/abcd.JPG

EDIT:
råkade skriva 0,457 istället för 0,475.

Förklara gärna vilken teknik du använder...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX
Förklara gärna vilken teknik du använder...

trycka på knapparna jävligt snabbt i rätt ordning?

Permalänk

6,6 s, skyller på mitt logitech ultrax tgt-bord

Visa signatur

| Asus a8v-e deluxe | A64 3800+ | 4 * 512 pc3200 | Seagate Barracuda 7200.7 200Gb | ATI Radeon x800 pro VIVO |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReToX
Förklara gärna vilken teknik du använder...

Kan man inte göra ett program som skriver alfabetet i ordning? Borde la gå, kan knappt något om programmering men det borde gå.

EDIT: Rekord förövrigt 2.19 sek. 0 felslag icke att förglömma. (:

Visa signatur

| Apple iPod nano + Apple HiFi ' Sony Ericsson K700i ' Sony Ericsson S700i ' Sony Ericsson Z1010 ' Sony Ericsson K750i, Sony Ericsson W800i, Sony Ericsson W900i 'Sony Ericsson W850i ' Sony Ericsson K800i, | HP DV9244; AMD 64 Turion X2 TL52, 2048Mb DDR2 RAM, 256MB Geforce 7600, 240GB + 500 GB Extern HDD, 17" Widescreen WXGA+

Senaste inköp: SE K800i Kommande köp: Nokia n95 (snacka om att bryta SE-trend..)

Permalänk

får 5.04 men har nytt tangentbord så är inte helt van än:D