ang. köp av "KANAL5"

Permalänk
Inaktiv

ang. köp av "KANAL5"

Hej, familjen har sagt upp Canal Digital, för
att istället gå över till VIASAT.

Problemet är att jag nu till hösten är beroende av
"Kanal5", för alla deras serier.

Vad är mest prisvärt?

Boxer eller nått slags CanalDigital BAS?

Någon som vet vart man kan få köpa boxer billigt?
De har ju någon slags kampanj (kedjor?)
Någon som säljer BEG?

Hur är det med piratkort, eller typen där man skickar
in sitt kort och får det "upplåst". Är det olagligt?
Får man prata om det på forumet (väntar på svar från
moderator). För enligt Svensk lag så är det INTE olagligt.

mvh/david

Permalänk
Medlem

Om du vill ha TV3, ZTV osv om är CanalDigital-kanaler eller är dom VIASAT, ajja dom finns inte med Boxer längre, var med i början med hoppade ur för nåt år sedan. Men dom kommer säkert tillbaka sen när det analoga nätet går mot sitt slut.

*borttaget*

Boxer finns att köpa i alla elektronikkedjor typ Elgiganten, SIBA, Expert OnOff osv.

[i]Redigerat av Castor[/i]

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

I Fredagens metro www.metro.se stod det att nu under hösten skulle det vara tv höst eller tv säsong så nu skulle de sänka priserna på boxarna o sånnt så du kanske skall vänta ett litet tag kanske du hittar nått billigt paketerbjudande.
Det var 2 st olika med i metro för 1kr styck eller nått men bindningstiden var 12-24 månader jag vet ej vilka kanaler som ingick heller.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad* - Vi diskuterar inte piratkort och liknande i forumet, tråden är nu rensad.

Har ni frågor om modereringen är det lämpligt att ni skickar ett mail till någon moderator (kontaktinformation hittar ni på http://www.sweclockers.com/html/redaktionen.php). Vi har ingen möjlighet att läsa igenom alla inlägg i forumet och leta efter eventuella frågor riktade till oss.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad igen* - Snälla håll er till ämnet. Låt oss lämna diskussionen om piratkort nu.

[size="1"]:: I klartext
* Mer snack om piratkort --> avstängning
* Offtopic inlägg --> avstängning
* Kommentarer angående modereringen inkl. svar på något av mina inlägg i tråden --> avstängning om kommentaren tas i forumet. Mail är som alltid helt ok[/size]

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Frågor är besvarade till mig per email.
Vill inte att ni bryter reglerna mer, om de vill ha det cleant

Så thanks guys, and my quastions is svarade

SKa kolla lite erbjudanden från Elgiganten och liknande idag.

mvh/DAVID