Permalänk
Medlem

system Shock 2

Tjolahopp.

har på den senaste tiden förökt att spela system shock 2.Spelade demot för en fasan massa år sedan och NU vill ja spela det.
Grejen är dock att den inteverkar finnas i butik varken i form utav classic eller normal. Webhallen har slut på det och det verkar som att alla andr aaffärer har det med. I mitt sista fåfänga försök ville jag ladda hem det, dock har inte ens nån på Wärsch scenen det heller...

Så frågan lyser, är det någon som vet vad spelet kan skaffas för en billig peng?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Livstids semester

Du kan få köpa mitt för en väldigt dyr peng.

Prova Ebay annars.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

Hmm..är ganska säker på att jag såg det i någon svensk online-butik för bara någon dag sedan. Ska se om jag kan hitta det igen. Har det själv men det är inte for sale.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Spelet är ju OOP.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Det ska finnas en gammal tråd om gmala spel längre tillbaka nånstans. Du kan testa att söka där, eller leta runt i mindre dator- och spelbutiker både på nätet och vanliga affärer. Mindre ställen brukar ofta ha kvar äldre grejer som dom inte får sålt.

Som sagt mitt säljer jag inte för alla pengar i världen, mycket bra spel. Dock inte lika bra som orginalet ...

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...

Permalänk
Medlem

För 899:- är det ditt

Permalänk
Medlem

prova tradera.se

Visa signatur

"I intend to live forever. So far so good."

Permalänk
Medlem

Då har man då köpt System Shock 2 i orginalkartong på eBay, men även System Shock och Strife. Köpte även 'Prima's official strategy guide' till System Shock 2 som är på hela 287sidor.

Yeehoo

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Hedersmedlem

Inte för att irritera trådskaparen, men.. System Shock 2 äger! Jag spelar det just nu, riktigt bra (men det visste jag ju innan). Inte lika läskigt när man vet halva spelet dock.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Faktum är att jag fixade det billigt i en noname dator butik i nån jävla hörn i stan. De hade det i en rea korg för 29 spännn så det var det ju värt. Dock ser det ju oerhört fult ut, jag vet att det är gammalt men finns det inget som kan uppdatera modellerna som i rebirth modden? Sen spelet verkar ju inte vara särkilt speciellt dock. Vet inte vad det är men det saknas något, men visst det är lite scary...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad* - Se §7 i våra regler - http://forum.sweclockers.com/regler.html (vi tillåter inte länkar till sk. abandonwaresidor i forumet)

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Dock ser det ju oerhört fult ut, jag vet att det är gammalt men finns det inget som kan uppdatera modellerna som i rebirth modden?

Det borde komma en beta 2 till rebirth inom en snar framtid, den ska då innehålla bl.a. protocol droid och rumbler m.m.

Visa signatur

Allt som kan gå fel kommer att gå fel...