Datorbutiken.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

Datorbutiken.com

Jag har beställd en egen konfigurerad dator från datorbutiken.com.

Nu idag (måndag) kom alla delarna till lager så allt står att de e leveransklart! Nu har jag valt montering med så hur lång tid tar de för dom att montera datorn och till slut skicka den?

När ungefär är den framme?
Någon som har erfarenheter av Datorbutiken.com ?

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Nordeuropa
Registrerad
Jul 2001

"Internet - Uppkoppling - Nätverk"? Tror vi tar och flyttar tråden till "Köparens guide".

Testa gärna sökfunktionen i forumet, denna fråga har varit uppe förut.

*Tråd flyttad*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Sep 2003

Ungefär en vecka tror jag... Fast det var ett bra tag sen jag beställe min dator så jag minns inte så bra.
Ska föresten själv köpa en ny dator därifrån nu, men dom får ju aldrig in några delar på lagret... Står bara "På väg" i lagerstatus, och sen så flyttar dom upp leveransdatumet några dagar, och när det datumet kommit så ändrar dom till "På väg" igen. Skummt.

Desktop: Core i7 8700k @ stock 4.7Ghz | NZXT Kraken X62 | Aorus Z370 Gaming 7 | 32GB Ripjaws V 3200 Mhz | ASUS GTX 1080Ti Strix Gaming OC | 500 GB Samsung 960 EVO | Fractal Design R6 Blackout | Corsair RX 850W | Acer Predator X34A + Samsung SyncMaster 2443BW | Asus Xonar U7 | ATH-M50x | Roccat Nyth | Corsair Strafe RGB MX Silent | Windows 10 Pro / Manjaro KDE
Server: Core i5 2500K @ 4.7 Ghz | Noctua NH-D14 | ASRock P67 Extreme 6 | 24 GB G.Skill 1600 Mhz | Fractal Design Define R3 Titanium Grey | Corsair HX850W | Samsung 850 EVO 500 GB | ca 20 TiB HDDs | Redhat Server 28

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

beställ din nya dator. det står så jag som du sa. Men för dig som beställt får veta om varorna är på lager tidigare än dom som bara "kollar" på sidan! så beställ när varan kommer in på lager lägger dom undan en åt dig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2001

Är det verkligen ingen som läser dessa rader text?
"Observera att leveransindikeringarna inte kan användas för att dra slutsatser om en redan registrerad order, utan avser visa vad man kan förvänta sig om man lägger en order just nu. Vill du veta hur långt vi kommit med att expediera din order? Använd då vårt formulär för leveransförfrågan."