ersättning från DB.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2001

ersättning från DB.com

Det kan vara värt att ligga på db lite grann, dom verkar ju inte helt omöjliga att kräva på ersättning, även om det tar lite tid..

Fick detta när jag gjord en returförfrågan nyss (efter att ha ringt och bråkat med dom i telefon,gäller såklart ett NF7-S):

2003-09-02 16:07, Anteckning:
Returförsändelse mottagen och placerad i kö för behandling

2003-09-17 15:13, Anteckning:
OBS! Kortet skall testas mycket noga.
Hittas felet, skall vi ersätta 1 månad av kundens bredbandsräkning!
//TEN & CK

P180B, Tagan Easyconnect 580W, E6750, Gigabyte P35-DS4, 8GB GSkill PQ PC2-6400, Gainward 8800GTS, Scythe Mine, Creative X-FI XtremeMusic

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Schweden
Registrerad
Jul 2001

Kan du inte få erstättning iform av kaffe istället?

I was at another crime scene at that time officer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001

tänk om man inte har bredband då ? hur ska dom ersätta en då

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trifler
Kan du inte få erstättning iform av kaffe istället?

Möjligen skulle jag begära ersättningen i sprit, för vad gör man när man inte har nån dator och precis har börjat högskolan? jo man super mycket mer

P180B, Tagan Easyconnect 580W, E6750, Gigabyte P35-DS4, 8GB GSkill PQ PC2-6400, Gainward 8800GTS, Scythe Mine, Creative X-FI XtremeMusic

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bajenvraket
tänk om man inte har bredband då ? hur ska dom ersätta en då

för psykiskt lidande?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna i norr
Registrerad
Jul 2001

Jag irriterar mig nåt enormt på db.com.
På deras hemsida står det citat: OBS! Till följd av kraftigt ökad försäljning under de senaste månaderna ligger vi lite efter tidsmässigt avseende hantering av returer. Hanteringstiden är i dagsläget ca 2-3 veckor. Vi jobbar givetvis på att få ner hanteringstiden med nyanställningar etc. och ber om överseende. slut citat.
Denna text har varit där större delen av detta år.
Det är inte precis som att de som packar och sitter i kundtjänsten behöver någon direkt hög utbildning.
Jag kommer iaf inte lägga några direkta stororders till DB.com när mitt företag kommer igång.

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
SteamVR
Registrerad
Maj 2002

The_Wiz, kan rekommendera komplett & Dustin om du vill ha snabb service

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna i norr
Registrerad
Jul 2001

Gi][Gurra: Jao jag handlar inte några prylar från db efter detta.
Komplett och Dustin är de företag jag kommer handla mest prylar från i framtiden iaf. Ska köpa in ca 20 datorer inom 1½ månad så db går miste om lite pengar där.

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Mar 2003

Re: ersättning från DB.com

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cla77
Det kan vara värt att ligga på db lite grann, dom verkar ju inte helt omöjliga att kräva på ersättning, även om det tar lite tid..

Fick detta när jag gjord en returförfrågan nyss (efter att ha ringt och bråkat med dom i telefon,gäller såklart ett NF7-S):

2003-09-02 16:07, Anteckning:
Returförsändelse mottagen och placerad i kö för behandling

2003-09-17 15:13, Anteckning:
OBS! Kortet skall testas mycket noga.
Hittas felet, skall vi ersätta 1 månad av kundens bredbandsräkning!
//TEN & CK

daxx å skaffa 100mbit i en månad så de får betala :D:D

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.