Har 15.000 kr över, vad ska jag köpa?

Permalänk
Medlem

Jenza vad har du fyllt dina 2 Tb med.

Vilken typ av hdds har du?

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk
Medlem

e la aldrig svårt att fylla HDD's?

ifall du har någe rolig speed på din hemlina så köper du så att du har en stor FTP, skaffar lite kontakter på IRC (efnet) skaffar afilis samt får kurirer att fylla hdarna åt dig..

= du lutar dig tillbaka och så fylls dina söta HD's med allt det nyaste, filmer, spel, mp3, hellt beroende på vad du vill göra..

alltid folk som söker bbb siter vad jag vet

Permalänk
Medlem

Dett du sa holypat är intressant. Har just kommit i kontakt med en intressant Person som ville ha hjälp att fortsätta att uppgradera deras ftp server som i dag är på 1.6 TB

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk

Har du snott eller hittat pengarna eller?

Permalänk
Medlem

CSN + Jobbat

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svarte Petter
Har du snott eller hittat pengarna eller?

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk
Medlem

CSN? Detdär studentkortet? Hur tjänar man pengar med ett sånt, jag har med ett fast det ligger bara och skräpar. Ut med språket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svarte Petter
Har du snott eller hittat pengarna eller?

Visa signatur

AMD - Probably the greatest Cpu in the world

Permalänk
Medlem

Spara pengarna. Det är underbart att kunna lägga ut på saker som pajar och om man känner för att köpa något halvdyrt.

Permalänk
Medlem

Skulle köpa en Apple 20" Cinema Display eller HDDs om det skulle vara datorrelaterat.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lighted
Med dom pengarna kan du ju festa i 1 år framåt
ju ditt eget val!!

hrmhrm att 15000 skulle räcka till att festa ett helt år med är bara crap ge dom till min syrra och hon har supit upp dom på 2 helger kanske tre men då är det nått fel!!!!!

Permalänk
Medlem

Det intressant att ni nämner suppa för en på min korridor i skolan har Festat och köpt kläder för 250.000 kr på ett år, så för honom är 15.000 inte mer än 2 dagar av festande

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk

hmm din polare som söp/ köpte kläder för 250.000 på ett år han måste ha väldigt rik pappa eller annars kanske han har robbat en bank eller 2...*asg*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furious_duck
hmm din polare som söp/ köpte kläder för 250.000 på ett år han måste ha väldigt rik pappa eller annars kanske han har robbat en bank eller 2...*asg*

Han/hon kanske fått deltidsjobb som chef för hela nordeas Nordiska kontor, annars finns ju kreditkort. Fast den troligtvis rätta och enklaste anledningen är att personen i fråga har ljugit.

Permalänk
Medlem

varför inte ut och resa med flickvänen???

Visa signatur

Ignoscere divinum

Permalänk
Medlem

3.14 m.m. akta er för att prata för mkt om att fylla HDs så att säga, då kan pappa moderator blir arg

I dagsläget hade jag troligen satt in dem på banken eller köpt TV eller gymkort, det är det jag ska göra med dem 5-6000 jag får över efter denna lön.

Bygga en originell dator vore skoj osso, me mini itx tjosan o hemmagjort chassi..

Permalänk
Medlem

min hemmabio var en av det bästa utgifterna jag haft ( om det finns något som heter bra utgifter) men jag skulle nog satsa på en projje, eftersom jag har förstärkare och högtalare.. skulle försöka få tag i en begangnad CRT om inte annat nån anna projektor.. skojj med hemmabio, synd bara att DVD:filmerna kostar flera kronor (fast det är det värt) (dom bra filmerna alltså)

Visa signatur

Nya- Gigabyte GA-M57SLI-S4 AMD2 5600+ 2* 2048 + 2* 1024 corsair PC6400 Geforce 8800GTS 320mb, 500 GB WD Sata 2
Gamla- Abit Nf7-S Rev 2, Barton XP Mobile 2400+ @ 2200mhz. 2st 512 ddr PC3200 400MHZ, Geforce FX 5900 Ultra (MSI), 2st 120 GB maxtor 7200 Rpm, 1 st 200 GB maxtor SATA 1 st 250 GB maxtor SATA,

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt planer på att bygga en Dator på ett miniatx kort med ett metallchasi speciall gjort för detta moderkort. Men när jag väl börjar så kommer ni att få se det under en egen rubrik.

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk
Medlem

Jaaa veet 30000 tuggummin eller hyra ett lyx rum på grandhotell o bara äta allt dyrt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

blir jävligt mycket pasta med tanke på att jag e vegiterian

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesoj
CSN? Detdär studentkortet? Hur tjänar man pengar med ett sånt, jag har med ett fast det ligger bara och skräpar. Ut med språket!

Haha, du får inga pengar med kortet, däremot kan du få lite rabatt på saker och ting.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiOUS
Ericssonaktier?

Ja, de har faktiskt gått ner en del sen han skrev det där så...
De som köpte för drygt ett år sen har ju nästan fyrdubblat sin investering och företaget går inte direkt bra idag så.

Visa signatur

««« »»»