varför vill inte min jävla dator......

Permalänk
Medlem

varför vill inte min jävla dator......

tjena jag börjar bli riktigt förbannad på min dator !!! jag har vapochill och cpun är + GRADER !!!!! 5-10 grader OKLOCKAD. det var inte så här innan, men NU vill den inte starta windows , ingenting:::!:!!!! den bara klyddar, vad ska jag göra ? jag har beställt ny cpu och minnen, men vad är problemet... den "låser" sig när jag ska in i windows när jag har skrivit lösen ord så står det juh "personliga inställningar ställs in", dít kommer jag, oklockad eller klockad. kan det vara ett virus som ställer till det ? eller cpun defekt...

Visa signatur

Abit IC7-MAX3 | P4 3.0@3.9 [260fsb] OCZ Tech 2x256Mb DDR PC3700ELCAS2 |Gf Ti4600, Vapo PE

Permalänk
Medlem

Hur många trådar ska du starta om ämnet? Läs reglerna för fan!

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

VARFÖR HJÄLPER INGEN MIG ?? schysst folk

Visa signatur

Abit IC7-MAX3 | P4 3.0@3.9 [260fsb] OCZ Tech 2x256Mb DDR PC3700ELCAS2 |Gf Ti4600, Vapo PE

Permalänk
Medlem

du har ju beställt nya grejer...de ger sej väl va som är fel när du satt i dom..är väl minnet eller cpu som är kass när datorn inte bootar normalt sett..ifall man inte klockat som du sejer att du inte gjort..

Edit:iofs kommer du så långt så att den läser in personliga inställningar så är det nog inte nått hårdvaru fel !?!?

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem

jag har klockat men de gick stabilt hela tiden , det jag undrar är hur kan -skillnaden på cpu tempen gå ifrån -24 till plusgrader runt 5-10 grader
sen helt plötsligt vill den inte boota, jag kommer max in i windows men inga program laddas eller nåt, kommer inte åt skrivbordet. kan det vara hårddisken som pajjat ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BubbLaN^

Bumpning är också förbjudet här.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

skicka tillbaka, vappon då! eller så e det du som inte läst instruktionerna utan bara haffsat och slaffsat!

Visa signatur

MSI K8N Neo2 plat, 3200+ Winchester,
TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem

jag skrev till dig ditt jävla keff

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ät min skit!

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem
Citat:

Bara för att du e förbannad på din dator, så ska du inte sprida ilska på forumet bara för det!

Visa signatur

TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 40 Gb IBM, 120 Gb WD, T7600gt, Antec truepower 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

för att du e så sur o grinig kanske

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Kom igen nu, skärpning! Ni uppför er ju som små barn. Har ni inget vettigt att säga så posta inga inlägg i forumet. Låt oss moderatorer sköta om modereringen, ser ni något som är fel rapportera det och låt oss ta hand om det, gör inga kommentarer om det överhuvudtaget.

BubbLaN^: Du har trådar så det räcker i ämnet. Med din attityd förtjänar du knappt att få någon hjälp i forumet. Tålamod och trevlighet är något du bör jobba på.

kabanan: Även du har mycket att önska när det gäller att vara trevlig. Låt oss moderatorer sköta modereringen, det enda du kan uppnå är tjafs.

*Tråd låst*

Visa signatur