Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE
fast and the furious ljus?
Visa signatur
Visa signatur
tomt
Visa signatur
Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE
Visa signatur
Party Party !! || Stolt dyslektiker
Amd 64 3000+ Winchester -|- 1024mb DDR 3200 -|- GF 6800LE @ 399/800 -|- Msi K8N Neo2 Platinum Server Druon 900 på något MSI mobo -|- 1024mb PC133-|- 4st 120gb 2st 200gb 1st 250gb och en 40gb
Visa signatur
What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.
Visa signatur
Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"
Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"
Visa signatur
jag har internet på CD.
wget -rns http:// > /mnt/cdrom
Visa signatur
"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
citat:Ken Olsen, Digital, 1977
Visa signatur
En nybörjare på moddning ^^
Visa signatur
Apple frälst
Visa signatur
Yay!
Visa signatur
Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.
Visa signatur
"Måste bara skriva av mig lite"
vemfan har dödat size-taggen?? och varför?
Visa signatur
tomt
Visa signatur
What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Visa signatur
Visa signatur
Föredetta hårdvarubesatt
Visa signatur
No one dies a virgin Life fucks us all//Jesus
Visa signatur
Asus A7V8X-X , AMD Athlon XP2600+, Club 3D Radeon 9600Pro 128Mb , 1x TwinMOS Original 256Mb,
1x Kingmax 256 Mb, Seagate Baracuda 120Gb, LG Combo 52x CDR / 24X CDRW / 16X DVD / 52X CD , Raidmax Scorpio-868, svart , Windows Wireless Optical Elite Mus + Tgn-Bord
Visa signatur
tomt