Permalänk
Medlem

fast and the furious ljus?

vad heter sådant ljus som finns på fastand the furious? (under bilarna) skulle gärna vilja veta. hadde varit coolt att ha på moppen. bifoga gärna länk.

(vet ej i fall det var rätt forum. men det kan bli en modd.)

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Neonljus ? Om det är det du menar så finns det att köpa på www.danmobility.se eller www.mds.se

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

bra. jag såg en sådan bil i stan en gång. den var dö cool. svart med grönt ljus. har sett en moppe också med ljus.

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Kolla här:
http://www.danmobility.se/products.asp?c=173040647&n=51770862...

Har sett en som åkt omkring med sånt och det såg inte så jätteimponerande ut...

Permalänk
Medlem

Hmmm har du en scoter ser det ju coolt ut, jag tycker det ser värre ut med datorer som ser ut som julgranar en mopeder och bilar som lyser lite extra.

Visa signatur

Party Party !! || Stolt dyslektiker
Amd 64 3000+ Winchester -|- 1024mb DDR 3200 -|- GF 6800LE @ 399/800 -|- Msi K8N Neo2 Platinum Server Druon 900 på något MSI mobo -|- 1024mb PC133-|- 4st 120gb 2st 200gb 1st 250gb och en 40gb

Permalänk
Avstängd

Jo klart du ska neonmodda din moppe! Skulle jag gjort. Du är ju ganska ensam om den modden.

Själv planerar jag att jag ska ha grönt neon under min kommande Honda Civic

Permalänk
Inaktiv

allvarligt hur mogna är folk på detta forum... jag tycker inte heller det är snyggt på en moppe, men so? det var väl inte det han frågade om heller, svara på frågan han skiter ändå fullständigt i vad ni tycker. sen är det mkt sånt hära som göra att det blir mängder skitsnack på forumet.
slutsats: stoppa neon om du själv tycker det är snyggt.

Permalänk
Medlem

Ok, alla er som postat länkar till DanMobility: Ljusen de säljer är ine avsedda för detta, dessa skall endast placeras inne i bilen av den anledning att de inte tål regn, grusstänk osv.

Om man ska ha rör som håller kommer det gå upp mot en 3000:-

Vad jag skulle kunna göra är att jag frågar min kompis var han köpte sina neon-rör och sedan posta länken här.

Lyd mitt råd, köp inte från neon-rören från DanMobility om du hade tänkt sätta dem på moppe/bil!

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Ledsen att jag inte ger svar på din fråga men...

För din egen skull, 'modda' inte din moppe med ljus. Det skulle se störtlöjligt ut enligt mig.

skojar du det är dööööcollt att ha det på moppen, jag har det iallafall...

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk

danmobility ljusena e skit kassa!
de lyser inte bra alls!!! kolla streetglow.com istället!

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

annars så finns det på micro för 1495.-

Permalänk

hmmm... varför ska folk alltid vara så OTROLIGT omogna....
killen frågade vad rören heter inte om det är "mongo" eller "skitful" eller om man blir stenad eller inte om man har neon under moppen..

Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
citat:Ken Olsen, Digital, 1977

Permalänk

ett vanligt lysrör! Men jag tycker inte du skall ha den på mopeden, för i så fall måste du modda mer på mopeden för att den ens skall bli lite snyggare! Och vet du ens om det kommer att passa på den modellen.

Visa signatur

En nybörjare på moddning ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psykopat 113
killen frågade vad rören heter inte om det är "mongo" eller "skitful" eller om man blir stenad eller inte om man har neon under moppen..

håller med. han vill ju veta vad han ska ha för ljus.. jag har iaf sett några kompisar till mig som satt vanliga blinkande...CCFL:s under...

Visa signatur

Apple frälst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Indigoue
BLINKANDE? DET är ganska deprimerande...

OFFT.:
Var det inte klart med egna åsikter! Hjälp honom istället eller knip!

På sådana här punkter suger modereringen, inget ont moderatorer jag har full respekt för er men se till att dela ut fler varningar i sådana här lägen! På tiden jag fick mina varningar var det andra bullar.

ONT.:
MDS.se har lite olika neonlysrör som är till för sådana här ändamål. De har lite olika längder och färger.

MVH Andreas

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*
Alla ni som skriver saker som ej har något med topic att göra bör tänka om. Jag är nu jävligt less på allt skitsnack och era åsikter ger jag inte fem öre för. För er egen skull så rekommenderar så bör ni lägga av NU!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zon-K
Ok, alla er som postat länkar till DanMobility: Ljusen de säljer är ine avsedda för detta, dessa skall endast placeras inne i bilen av den anledning att de inte tål regn, grusstänk osv.

Vad jag skulle kunna göra är att jag frågar min kompis var han köpte sina neon-rör och sedan posta länken här.

Lyd mitt råd, köp inte från neon-rören från DanMobility om du hade tänkt sätta dem på moppe/bil!

Det är iofs. inte så svårt att sätta någon skyddande genomskinlig plastkåpa över.
Känns som en bättre ekonomisk lösning än att köpa ett "rör" för 3000kr.

Visa signatur

Föredetta hårdvarubesatt

Permalänk
Medlem

om man ska ha det på bilar så går det ju på mycket mer än 3000:-!

Visa signatur

Yay!

Permalänk
Medlem

ETT rör till EN bil går inte på mer än 3000? Snarare mindre, om man vet vart man ska handla...

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Inaktiv

streetglows kompletta kit till en bil, dvs 4st LÅÅÅÅNGA lysrör med transformatorer osv går på ca 3k, så nej, ett rör kostar inte 3k..

Permalänk
Medlem

Hmm... Är väl bara att köpa ett rör från gtek eller nåt, en spänningsreg för 12V och en bit polykarbonat. Bör inte gå på mer än 200kr/rör...

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zon-K

Jag undrar ju väldigt mycket vad du grundar det på? Jag har ett sådant lysrör på min MOPPE!
Och det har inte gått isönder, har haft det i snart ett år. Så det kan inte vara så kasst. Och en sak till: Till och med plasthöljet har spruckit till röret, funkar prima för det.

Visa signatur

tomt

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av psykopat 113

Kom inte och säg att jag har gnällt ang utseende.. gav bara råd :/

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pandrone
Jag undrar ju väldigt mycket vad du grundar det på? Jag har ett sådant lysrör på min MOPPE!
Och det har inte gått isönder, har haft det i snart ett år. Så det kan inte vara så kasst. Och en sak till: Till och med plasthöljet har spruckit till röret, funkar prima för det.

Då har du ett riktigt sällsynt ett för alla mina kompisar som köpt därifrån har haft STORA problem med dessa..

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Bak på Bilsport nr.21 så har Danmobility en annons. Där finns Flourescent effektljus 22" att köpa för 130kr, och dom är gjorda för att monteras under en bil. Hur bra dom är kan jag inte svara på, men dom borde hålla ett tag i alla fall, tills man tröttnat...

Visa signatur

Föredetta hårdvarubesatt

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_MANNEN
danmobility ljusena e skit kassa!
de lyser inte bra alls!!! kolla streetglow.com istället!

Du var på streetglow finns det billiga? dom kostar typ hur mykke som helst...

Visa signatur

No one dies a virgin Life fucks us all//Jesus

Permalänk
Medlem

www.streetglow.com

edit: oj, orkade inte läsa tråden.

Permalänk
Medlem

Jo klart du ska neonmodda din moppe! Skulle jag gjort. Du är ju ganska ensam om den modden.

Själv planerar jag att jag ska ha grönt neon under min kommande Honda Civic

ENSAM med neon på moppen?
Knappst typ alla har dt, visst dt e snyggt, men dt är även många som har dt så du blir inte ensam med dt,
btw, så finns dom bästa på MDS...

Visa signatur

Asus A7V8X-X , AMD Athlon XP2600+, Club 3D Radeon 9600Pro 128Mb , 1x TwinMOS Original 256Mb,
1x Kingmax 256 Mb, Seagate Baracuda 120Gb, LG Combo 52x CDR / 24X CDRW / 16X DVD / 52X CD , Raidmax Scorpio-868, svart , Windows Wireless Optical Elite Mus + Tgn-Bord

Permalänk
Medlem

Klart man inte är ensam om det, fast jag och en polare var nog ganska ensamma med det. Gjorde den "modden" i början av förra året, då minnsan fanns det ingen med neon under mopeden. Hmm denna tråden är ganska gammal, kanske onödigt att skriva liv i den igen?

Visa signatur

tomt