Permalänk
Medlem

Ismaskin

Jag vill köpa en ismaskin i julklapp åt min pappa. han säger att han alltid har velat ha en sån. har letat på blocket.se och några andra sidor. jag hittar bara bjässar till ismaskiner som kostar runt 5-7 tusen. någon som har något förslag på en bra sida där folk lägger ut annonser? eller någon som kan hitta någon annons på internet där någon säljer en ismaskin?

Visa signatur

Face down in the gutter won't admit defeat though his clothes are soiled and black, he's a big strong man with a childs mind. Don't you take his booze away!

Permalänk
Avstängd

www.blocket.se ? annars om du inte hittar en så kan du alltid bara ge han formar som man fyller med vatten och stoppar i frysen, finns i många olika festliga former, ge han en flaska karamellfärg också så kan han leka med och så verkar du inte så snål, nä ursäkta ska hjälpa leta

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

snackar vi om en maskin som gör iskuber eller en ismaskin som spolar hockeyisen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jimmie.p
snackar vi om en maskin som gör iskuber eller en ismaskin som spolar hockeyisen?

bra fråga. vad tror du?

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Jag glömde visst en smiley efteråt...

Permalänk
Medlem

de på rinken kallas ofta Zamboni

Det blir nog till att köpa en ny frys med ismaskin i dörren

Visa signatur

One man. One desire.

Permalänk

Elysion: Som om det skulle vara billigare än en ismaskin.

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Medlem

haha en sån som gör isbitar såklart. blocket.se har inga, bara såna som kostar grymt mycket. kom igen nu flickor, leta.

Visa signatur

Face down in the gutter won't admit defeat though his clothes are soiled and black, he's a big strong man with a childs mind. Don't you take his booze away!

Permalänk
Medlem

Har inte teknikmagasinet en ismaskin ?

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mUpp
Har inte teknikmagasinet en ismaskin ?

nej det har dom inte.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kollat pricerunner och kelko?

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem

fanns nån dyrt kyl/frys på elgiganten med inbyggd ismaskin, kanske dags att upgradera kylen?

Covante

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Den e ju manuell , mycket jobbigt eftersom man måste fylla på is . Man ska ha en som ansluts till röret.

Permalänk
Medlem

Du, du hänger på Swec...bygg en egen

Sen vill vi såklart ha bilder

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.