Permalänk
Medlem

Chassi val

jag ska köpa ny dator inom kort, va föreslår folk för chassi? prisklass 1000-1500:- kollade längre ner sökte aldrig för vill ha lite nyare info ! tack på förhand

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk
Medlem

antec sonata

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

lianli, chieftech, aopen, antec eller sunbeam...

lianli, aluminium, stilrena och snygga!

Chieftech, rymliga och snygga men förvanliga enl mej...

aopen tänkte mest på 600 serien a600 eller h600 snygga och rymliga

antec, bästa nätaggen får du med dom lådorna... och snygga lådor också!

sunbeam, plexi är ju lite coolt om du inte klabbar med fingeravtryck och sånt då...

för priser kan jag rekommendera att du söker på http://buggy.no-ip.com

lianli och sunbeam kan du kolla på hos www.gtek.se

dom andra finns alla hos datorbutiken, såkan du kolla modeller osv där...

annars resp tillverkare...

www.aopen.com
www.chieftech.com
www.lian-li.com
www.sunbeamtech.com
www.antec-inc.com

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Hedersmedlem

Beror lite på vad du ska ha datorn till...

Jag föredrar stora lådor, andra vill ha så små som möjligt bara grejerna får plats.

Addtronics är alltid trevligt, gott om plats och mycket bra kvalitet. Smidiga att jobba i och i stort sett allt går att skruva loss. Enda nackdelarna som jag ser det är att de är lite jobbiga att släpa på när man ska på LAN och ganska få 3,5" platser. Går dock att lösa med spikband... (3,5" platserna alltså)

Ska man nödvändigtvis ha en liten låda så är Antec Sonata eller nåt åt det hållet inte helt fel. Liten och smidig...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Antec Sonata, Addtronics 6896a

Visa signatur

iLove iRiver

Permalänk
Medlem

Discharged fyfan va snällt av dig ! TACK! *smack*

Visa signatur

Nämen, tjena.

Permalänk
Medlem

visst är jag en god människa

HAHA jag fick puss! första gången i forumet för min del

och ska du ha fulltower tycker jag precis som dom andra att addtronics är ett bra val, men även aopen hq08 eller nåt av chieftechs chassin är bra!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

RAIDMAXén är snygg om du inte vill modda själv

Permalänk
Medlem

aopen hq08 1000:- på www.mycom.se