Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Komplett.se?

ska köpa ny dator och då ska jag köpa del för del men min fråga är: är det någon som har bra/dåliga erfarenheter av komplett.se, t.ex långa leveranstider, strulig service osv.

Tack på förhand - dubois

Visa signatur

RIP! [2500+@3200+]-[Abit AN7]-[Club3D Radeon 9800XT 256mb]-[2xMaxtor 160GB S-ATA@RAID 0]

Permalänk
Medlem

Komplett är snabba och hanterar returer bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dez
Komplett är snabba och hanterar returer bra!

Vet du om man kan lämna in returer direkt till deras kontor här i Göteborg så man slipper betala massa fraktkostnad?

Och ja Komplett är en väldigt bra internetaffär.

Visa signatur

Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, ASUS P5W Deluxe, 2048 MB DDR2 PC6400, ASUS Geforce 7600 GT SILENT, LG L1980Q (19" TFT 8 ms)

Permalänk
Medlem

jag beställde i onsdags de har ännu inte skickat mina varor... märkligt nog, alla varor var i lager också "100+"

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Jag beställde min dator från komplett, och det var inga problem....

Permalänk
Avstängd

jag har haft lite problem med komplett. det var så att jag beställde ett radeon 9700 np och ett twinmos 256 ram. och allt fanns i lager när jag beställde. men när det gått ett tag så slänger jag iväg ett mail o frågar vart mina grejer är och till svar får jag att grafikkortet har utgått från lager och att jag inte kan få det!. men det är det enda som har hänt mig när jag har beställt därifrån..

Permalänk
Medlem

Handlat mycket av Komplett och de är mina favoriter. Snabba och bra att ha att göra med vid problem.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andyp
Vet du om man kan lämna in returer direkt till deras kontor här i Göteborg så man slipper betala massa fraktkostnad?

Och ja Komplett är en väldigt bra internetaffär.

Japp! Har varit där på intervju och de sa att det ska gå bra att komma upp med grejerna.

Permalänk
Medlem

Har också handlat mycket av komplett. Bra och snabba och bryr sig. Och då bör det sägas att jag kan vara en dj**ligt gnällig kund ibland.

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.

Permalänk
Medlem

Komplett.se

Förmodligen kan du nog inte lämna in grejjer på deras kontor i göteborg. Hela poängen med att ha en lågpris e-handel är att slippa kundkontakt.

Det kostar massor av pengar att ha lokaler och personal där folk kan komma och besöka en och få service. Därför bör du gå till en detaljhandel om du vill få så lite bekymmer som möjligt.

Permalänk
Komplett.se

Hej!

Det går alldeles utmärkt att lämna in sin dator, eller sina trasiga komponenter, här hos oss på vårt kontor i Gbg. Det enda man skall ha innan man kommer in till oss är ett godkänt RMA nummer. Om man sedan vill hämta upp sin dator går det också bra, men ersättningskomponenter på lösa delar skickas från vårt huvudlager. Hoppas att detta gav svar på ev frågor.

Mvh
Sebastian / Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Sebastian/KPS, jag ska ju köpa en dator från kompett.se, hur betalas frakten då? betalar man en summa per del eller allt på en gång? när betalas frakten?

Visa signatur

RIP! [2500+@3200+]-[Abit AN7]-[Club3D Radeon 9800XT 256mb]-[2xMaxtor 160GB S-ATA@RAID 0]

Permalänk

Har bara bra att säga om Komplett, ska man handla dator produkter så är det där. Jag har dock gett DB en chans nu så får vi se vad dom går för.

Permalänk
Komplett.se

Hej!

Frakten beräknas automatiskt under tiden man lägger beställningen. Du kan alltid se den sammanlagda frakten på produkterna som ligger i kundvagnen genom att klicka på just denna. Du betalar hela summan på en gång, och den läggs till totalbeloppet du betalar när ditt paket levereras. Om du har några övriga frågor är det bara att återkomma.

Mvh
Sebastian / Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

okej, tack för era svar, nu känner jag mig lite lugnare över att handla från komplett.se

Visa signatur