Hjälp Filer Borta!

Permalänk
Medlem

Hjälp Filer Borta!

sökte och hittade ingen men har sett att det har funnits en tråd om dettta.

men det är så att ja körde en Defragmentering i dag på D: och nu när ja gick in och kollade så fattades ALLA FIlmer i Hela filmers mappen som ja har ! och ja tror ja har lika mycket utrymme som för det är precis som dom har flyttats?

men hur ska ja göra köra Chkdsk har ja gjort

men finns det mer än Chkdsk /f man kan köra ?

Mycket tacksam för svar

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk

När min ena disk blev korrupt förut körde jag något program från.. OnTrack.. som hette Easy Recovery.. vet inte om det är freeware eller finns demo, men du kan ju alltid kolla!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DJ_Simulator
När min ena disk blev korrupt förut körde jag något program från.. OnTrack.. som hette Easy Recovery.. vet inte om det är freeware eller finns demo, men du kan ju alltid kolla!

körde med Filescavenger och hittade dem, ser nu hur länge det håller !

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |