har gjort slut......med min dator

Permalänk

Finns väl demo'n till konsoller med?

Permalänk
Medlem

Klart men inte lika lätta att få tag i osv, tycker inte jag iaf:)

Visa signatur

| P4 3.0 | 1024 mb 400mhz | 9600xt | 2*120 gb hdd |

Permalänk
Medlem

Min dator älskar mig. Städar den, patchar den och kör med Omegas suveräna drivrutiner till mitt GeForce 4

Uppgradera den lite, så kommer den kryyyyypande tillbaka

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robb
jag sviker aldrig min dator det börjar redan vid kl7 då har jag tid att lysna på musik innan skolan efter skolan går jag och sätter mig och spelar sen efter kl6 går jag in på nätet och surfar sen när man är klar för dan då sätter jag på en film och somnar söt

Det låter som ett omväxlande liv

Visa signatur

Grim Fandango, oh yes ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sofiaa
Det låter som ett omväxlande liv

Onekligen.

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Det började lite fumligt med en C64 som man pillade på fast man inte riktigt visste hur man skulle få den dit man ville, därefter måste jag tyvärr erkänna att det blev ett snedsteg till Sega MegaDrive. Dock fick jag åter mina sunda vätskor efter en tids umgänge med Sonic, Bubsy och dylikt patrask och återgick till PC, någonting jag aldrig har ångrat! Aldrig att jag sviker mina datorer! Konsoler är ingenting annat än lösaktiga fresterskor som en dag skall utrotas! Sanna mina ord!

/preacher mode off.

Visa signatur

"Penol, the makeup of mobbade makeup artists" - Ritarn, MNK, P3

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid börja tänka som jag gör. Varför använda en seg och tråkig XBox när datorn klarar så mycket mer?

Gillar du att ligga i sängen, ska bluetooth tangentbord/mus samt en gamepad med galet lång sladd. Kombinerade det med TV-outen och du får en konsoll som klår xboxen på alla sätt

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

haha gosh, verkar som att dina rutiner är som direkt tagna ur mitt liv, med datorn
bara det att jag lyssnar inte musik på datorn före jag går till skolan, utan just innan man slänger på sig ett par byxor.... å beger sig till jobbet
kul det dära att du tittar film för att sedan somna.
folk reagerar rätt kul, när man säger åt dom... förslagsvis på MSN att "nä, jag ska slänga mig i sängen nu se en film å sova....??"

Visa signatur

Athlon 64 x2 4200+ 2.2 ghz 2048 ddr Corsair TwinX pc 3200,XFX 7800GT 256mb, Samsung Spinpoint 120 250 gb ncq 7200 rpm, Creative Soundblaster Audigy 2 Zs platinum, chassi: Antec Sonata, nätdel: Seasonic S12 430w.

Permalänk
Medlem

Alla på sweclockers måste vara rika, eftersom alla verkar ha massor av filmer...

Permalänk
Medlem

Re: har gjort slut......med min dator

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04
hej. ändå sen jag köpte xbox så har jag inte äns pilat min dator förutom att surfa och så. varför???? därför att det är roligare att spela på xbox, inga uppdateringar, inga drivrutiner osv. nu undrar jag vad jag ska göra för att bli ihop med min dator igen

Låter som när jag bytte från Wintel till Mac för länge sen. ^^

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

...

....ladda ner CS1.6 :-/

Visa signatur

precis som en blomma, vi dör o vissnar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Alla på sweclockers måste vara rika, eftersom alla verkar ha massor av filmer...

Man kan ju se på samma film flera gånger?

Titta på http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=232368&h...

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av d-kopf
Det började lite fumligt med en C64 som man pillade på fast man inte riktigt visste hur man skulle få den dit man ville, därefter måste jag tyvärr erkänna att det blev ett snedsteg till Sega MegaDrive. Dock fick jag åter mina sunda vätskor efter en tids umgänge med Sonic, Bubsy och dylikt patrask och återgick till PC, någonting jag aldrig har ångrat! Aldrig att jag sviker mina datorer! Konsoler är ingenting annat än lösaktiga fresterskor som en dag skall utrotas! Sanna mina ord!

/preacher mode off.

Oj oj oj. Vilken idealist man var... Här sitter jag nu, utan PC, med två macar och en PS3 och är nöjd som aldrig förr... Vad gick snett liksom?

Visa signatur

"Penol, the makeup of mobbade makeup artists" - Ritarn, MNK, P3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av d-kopf
Oj oj oj. Vilken idealist man var... Här sitter jag nu, utan PC, med två macar och en PS3 och är nöjd som aldrig förr... Vad gick snett liksom?

Tror no din gamla pc märkte att ni ej passade ihop och gjorde slut med dig. värkar som att du ej är värd en sån underbar maskin;)

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Köp det nya frächa FarCry som kommer snart och dela glödjen av ny teknologi och frihet tillsammans.

Jag står då fortförande bakom min 4 år gamla åsikt Det finns inget som står sig emot PC'n!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har mer eller mindre gjort slut med min dator jag med sedan vi införskaffade oss en PS3 till hemmet.
Har dock de senaste dagarna kört lite cod4 på datorn och det var riktigt skoj!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Seriöst. Har ni inget bättre för er än att väcka en 5 år gammal tråd!?

Visa signatur

||I9 13900kf, 96gb DDR5 5600MHz, Gigabyte RTX4090||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6||
https://www.speedtest.net/result/16090287443.png
--------------------------------------
http://www.speedtest.net/result/213595932.png

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Tror no din gamla pc märkte att ni ej passade ihop och gjorde slut med dig. värkar som att du ej är värd en sån underbar maskin;)

Ja den gjorde slut på ett mycket spektakulärt sätt för ett par år sedan. PSU:t brann upp...
Då orkade jag inte lägga ner några pengar på den datorn eftersom den hade ett par år på nacken och hårdvaran var inte state-of-the-art längre. Dessutom spelade jag allt mindre så jag köpte en MacBook istället, därefter en Mac Mini och därefter en PS3. Så kan det gå.

Visa signatur

"Penol, the makeup of mobbade makeup artists" - Ritarn, MNK, P3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vivace
Seriöst. Har ni inget bättre för er än att väcka en 5 år gammal tråd!?

Word, vad är anledningen? -,-

Permalänk
Sötast

Det kallas nostalgi, minnen och förändringar.

Något som ni tydligen inte förstår, så vad gör ni här och skriver för?

Jag sitter väl inte å skriver i bilmeckarforumet?

Jag har råkat komma över en del av mina gamla minnen från 04 och liknande....
Vad händer med en på så kort tid?

Man känner inte igen sina egna åsikter, språk eller knappt värderingar från bara så kort tid tillbaka.

Galet

Permalänk

Jag älskar när folk väcker så här gamla trådar. Det betyder ju faktiskt att nån har använt sökmotorn!

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Jag älskar när folk väcker så här gamla trådar. Det betyder ju faktiskt att nån har använt sökmotorn!

Amen!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myrsloken91
Jag älskar när folk väcker så här gamla trådar. Det betyder ju faktiskt att nån har använt sökmotorn!

Word!

Livet springer ifrån PCn :/

Sköna rollspel är ju bäst men vem har tid för sånt nu förtiden, som proletär, polare och flickvän som tar sin tid.

Köpte mig också en ps3a för inte så länge sedan för blu-rayen och gud vad roligt det är med plattfomsspel Och man behöver inte spela mer än 15-30min i taget.

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk
Medlem

i samma veva som jag för ett par dagar sen insåg att jag ägnat min bil mer och mer tid och helt försummat min dator så var måttet rågat. den förstörde en hårddisk så jag var tvungen att köpa en ny och då insåg jag att jag varit dum så den fick en bra en...nu efter diverse ominstallation och drivrutins uppdateringar så känns det som vi håller på att hitta tillbaka till varandra, vi har TOM spelat ett spel tillsammans idag.

så är du snäll och ägnar den tid och spelar såna spel som ni båda gillar så ska du se att det går bra!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.