Vad finns egentligen i grekland?...

Permalänk
Medlem

Jag ska till grekland med familjen i sommar, 2 veckor. Lite närmare bestämt Kreta. Jag ville ju hellre till Kina och köpa prylar men finns det liknande möjlighter på Kreta? Jag vill först och främst handla billiga dvd filmer, hitech prylar så som mp3 spelare,digitalkamare etc. ja ni fattar nog...Har ni något namn på bra affär med hitech prylar. eller andra saker man kan köpa där nere och sedan sälja här hemma....

// YaKKe

Permalänk

Min uppfattning om Grekland och priser var att allt var dyrare där. Jag skulle inte tro att du kan få något billigare där än i Sverige.

Permalänk
Medlem

Dom har väl euro nu också så priserna lär väl ha gått upp

Permalänk

A fy fan, elektronik ska du inte köpa i grekland, har alltid varit dyrare

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Suuurt!...vad fan ska jag dit för då hehehe...aja det blri nog bra. tacke endån

Permalänk
Medlem

Ouzo finns i Grekland. Billigt och gott.

Permalänk
Medlem

Jag var i grekland för et tag sen och minns inte några billiga priser.
Du kan försöka boka om resan för på Kanarieöarna däremot är elektronik jävligt billigt

Permalänk
Medlem

svårt för mig att ta det beslutet egentligen...med tanke på att jag inte betalar ett skit och at det är min familj jag ska åka med =P men jag kan väl följa med någonannas bagage... så kankse ja kommer till kanarieöarna...lr i mitten av en gangster uppgörelse... aja vi får se

Permalänk
Medlem

På Kreta äter och dricker man gott, man solar och badar.
Köpa elektronik kan man göra på OnOff...

Permalänk
Medlem

Re: Vad finns egentligen i grekland?...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yacob

strandraggare och könssjukdomar.