Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Medlem

Skulle också vara intresserad av runor och necrosaker då jag började spela för några dagar sen

Permalänk

Hardtail: Fan va gött Skulle vilja ha några "småsaker":
2x Ravenfrost *1x
Pul* (om Guillames går för pul?)
Mal
Thundergods Vigor*
Guardian Angel*

* = förstahandsval

Fans ju många gosaker men vill ju inte va så glups att skrika att man vill ha allt bra, eftersom jag småspelar bara just nu
Kan se om du är inne ngn gång eller så gör du upp en tid med alla på forumet...
*b3nny385

Permalänk
Medlem

Hardtail: Jag är intresserade av shako, vipermagi, SoJ samt Wizz spike Förväntar mig dock absolut ingenting, men bara något skulle hjälpa mig att komma igång med Mfande etc

Tänkte också höra vad en Natayla's armor 3 socklad är värd.

*helsefyr

Permalänk
Medlem

Hardtail: blir något av följande över så är jag intresserad:
Thundergods vigor
Shaftstop
Buriza
Vampire Gaze
Mal Rune
Ist Rune

(Jäkligt schysst initiativ btw)

Permalänk
Medlem

ngt kvar att ge? acc: outlaw_thorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stimmer
Hardtail: Jag är intresserade av shako, vipermagi, SoJ samt Wizz spike Förväntar mig dock absolut ingenting, men bara något skulle hjälpa mig att komma igång med Mfande etc

Tänkte också höra vad en Natayla's armor 3 socklad är värd.

*helsefyr

Wizards spike kan du få av mig om han inte har kvar sin, även vipermagi.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phungus
Hardtail: blir något av följande över så är jag intresserad:
Thundergods vigor
Shaftstop
Buriza
Vampire Gaze
Mal Rune
Ist Rune

(Jäkligt schysst initiativ btw)

Buriza och vampire gaze kan du du få av mig annars.

Måste bara installera spelet igen >_<

Visa signatur

p3 Coppermine @ 999 Mhz | ATi 700 | 256 SDRAM @ 133Mhz CAS3 | 40 Gb | 17" CRT |

AMD Sempron 3000+ | 6600GT | 1024 ddr @ 200Mhz | 750 Gb | 21" CRT |

Permalänk
Medlem

glömde skriva mitt acc om du vill höra av dig inne på diablo.
acc: ikko

Permalänk
Medlem

Folk här är mer ettriga än mygg så fort någon säger att den planerat att sluta

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Folk här är mer ettriga än mygg så fort någon säger att den planerat att sluta

Men det är ju FREEEEEEEE

Permalänk

jag vill inte ha ngt jag vill ha mina vänner kvar:( jaja kom tillbaka så fort ni kan

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
jag vill inte ha ngt jag vill ha mina vänner kvar:( jaja kom tillbaka så fort ni kan

Ska försöka komma igång igen, just för dig <3

Permalänk

Gråtit färdigt nu.. förtillfället...

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2

Permalänk
Medlem

Jag låter de andra ta sakerna, vet inte om jag kommer spela så mycket så o jag klarar mig utan

Installerade t.o.m. Diablo 1 idag ffs!

Permalänk

Kan ju se om min kamrat vill börja lite med lite D2 igen
En annan kamrat hatar mitt D2, eftersom hans brorsa spelar det (inte en men gjorde)

Halle7: Jag skulle vilja testa D1 =/

Permalänk
Medlem

Hall7 aaah nostalgi

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av halle7
Jag låter de andra ta sakerna, vet inte om jag kommer spela så mycket så o jag klarar mig utan

Installerade t.o.m. Diablo 1 idag ffs!

aa, tror jag också låter dom andra få sakerna, det finns nog dom som behöver det mer än mig

Visa signatur

Please tell your boobs to stop looking at me !

Permalänk

Japp får se om man spelar lite imorn ochså
Ska lägga mig nu, tidig morgon imorn...

Permalänk
Medlem

Imorgon (tisdag, 28/8) från och med klockan 17.30 till 17.45 så kommer jag sitta i kanalen Starkast, varifrån vi förhoppningsvis en större, glad skara skapar ett spel där jag släpper det jag har!

Karaktären kommer vara Dilog, min MF sorc.,,

Kommer det in fler än tre så slänger jag ut allt jag har, inklusive sorc itemsen! Då blir det även en amazon Hellfire torch och lite annat smått och gott..

Så kom ihåg, 17.30 imorgon, tisdag i kanalen Starkast...

I sann sweclockers-anda så kommer det väl inte bli någon take-whatever-you-want-grej, utan vi ska försöka dela ut saker så att folk får sånt de behöver, tills allt random är kvar.. (även om det inte är en lika stor lista jag har att erbjuda som senast jag slutade spela)

(notera att tiden kan ändras, håll er uppdaterade i tråden om det händer nåt )

Visa signatur

"We should live so that when we come to die, even the undertaker will be sorry." - Mark Twain

Permalänk

hmm iof så e jag sugen på torchen jag har en söt necro torch jag kan byta med vem det nu är som får den.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardtail
Imorgon (tisdag, 28/8) från och med klockan 17.30 till 17.45 så kommer jag sitta i kanalen Starkast, varifrån vi förhoppningsvis en större, glad skara skapar ett spel där jag släpper det jag har!

Kommer det in fler än tre så slänger jag ut allt jag har, inklusive sorc itemsen! Då blir det även en amazon Hellfire torch och lite annat smått och gott..

I sann sweclockers-anda så kommer det väl inte bli någon take-whatever-you-want-grej, utan vi ska försöka dela ut saker så att folk får sånt de behöver, tills allt random är kvar.. (även om det inte är en lika stor lista jag har att erbjuda som senast jag slutade spela)

Fan att jag jobbar!

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

Jag är heller inte hemma då. Brukar mest ha tid senare kvällar, men som sagt, låter gärna de andra ta sakerna istället.

Permalänk

Ofan har träning då
Är faktiskt inte så ledsen..
Men om någon plockar upp:
Thundergods
Pul
2 eller 1 Raven
Guardian Angel

Så skulle jag gärna vilja ha det

Permalänk
Medlem
Citat:

Haru några smiter//pala saker? Har nämligen en smiter char på ladder.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

/me ska fortsätta för kakans skull

Visa signatur

Permalänk

wohooo:D du ska få present till helgen

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"We should live so that when we come to die, even the undertaker will be sorry." - Mark Twain

Permalänk
Medlem
Citat:

Så här kul hade vi idag!
http://img526.imageshack.us/img526/9074/screenshot001ln2.jpg

Tack som fan, riktigt schysst

Permalänk
Medlem
Citat:

Så här kul hade vi idag!
http://img526.imageshack.us/img526/9074/screenshot001ln2.jpg

Skit schysst av dig att ge oss det där, är djupt tacksam :).

BTW: Någon som vet om det är sant med om man ökar str så ökar smiterns dmg alltså det blir enchanced dmg, 1 str point= 1% enhanched dmg? Läste det i en build så jag undrar, de hade gjort ett test också som visade att det gav ganska mycke mer dmg med mer i str.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Tack för alla saker hardtail, najs som faen

Permalänk

skit i str ta bara så du kan bära grjerna (knappt) tjänar mer på mer vita istället jag har lagt kanske 15 poäng max i str (har 180 med alla equip) sen har jag 430 med equip i vita

var det Ladder eller nonladder droppet var i?? om det var i ladder tog ngn ama torchen??

Visa signatur