Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

aa, det gör jag också, hans acc heter degennnn om ni känner för att spama honom eller så att ni inte själva blir lurade..

JAG LACKAR SNART PÅ ALLA D2 SPELARE, ALLA SUGER !
När man kör diaruns så dödar man alla som inte är CI (Blizz Soso) men sen är det 7 pers till som inte kan göra ett piss utan bara springer runt och blir dödade och säger ; "you guys suck". *Right back at you..*
Kände bara för att säga det..
Edit:Inte riktigt alla suger...xD
Edit; Gjorde HF i HELL (!), fick en Hel... LACK MAN BLIR ?

Visa signatur

Please tell your boobs to stop looking at me !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeX-WickeD
aa, det gör jag också, hans acc heter degennnn om ni känner för att spama honom eller så att ni inte själva blir lurade..

JAG LACKAR SNART PÅ ALLA D2 SPELARE, ALLA SUGER !
När man kör diaruns så dödar man alla som inte är CI (Blizz Soso) men sen är det 7 pers till som inte kan göra ett piss utan bara springer runt och blir dödade och säger ; "you guys suck". *Right back at you..*
Kände bara för att säga det..
Edit:Inte riktigt alla suger...xD

Har alldrig haft en hammerdin, tycker bara att dom är för "vanliga", vill göra chars som man inte ser varje dag

PS Om du slutar med D2/Laddern så skulle jag gärna vilja ha lite saker
Vill göra det jag alltid velat göra, PvP Bowazon...

Permalänk

fel citat? xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

NeX-WickeD vilken lvl var du när du fick HEL?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

Jag var i Level 84..
Spelar det någon roll ?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

fel citat? xD

Nej hade inte ngt vettigt att skriva och tänkte inte så mkt som du såg, och som jag ser nu

Permalänk
Medlem

nex : nja har funderat på det själv därför jag fråga. Verkar inte som det Fick nämligen hel i hell när jag var under lvl 10

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
nex : nja har funderat på det själv därför jag fråga. Verkar inte som det Fick nämligen hel i hell när jag var under lvl 10

Det är nog ren tur. Körde Hf med phungus innan och han var lvl 81 . Fal droppades :/

Permalänk
Medlem

Fick ist på level 8. Det funkar

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZedeX
Fick ist på level 8. Det funkar

IST @ lvl 1

Permalänk

så lvl:n har alltså ingen roll i run droppandet på HF..?!

Visa signatur

Permalänk

har hört att 71 eller 72 e bäst för ist men det e nog BS har alltid hittat bättre i nm än i hell... hittat lum,ko,lem tror jag i hell o 2 x um i NM

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

så lvl:n har alltså ingen roll i run droppandet på HF..?!

Jag tror att det spelar in till en viss del, men du kan alltid få alla

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Medlem

Nä, idag blir jag lite förbannad på battle.net! Förlorade bland annat bk-ring, och gore när jag skulle mula :S kunde inte joina gamet när jag hade gått ut

Visa signatur

Intel C2D E6300 @ 2800 || Asus P5B Deluxe || 2048mb Crucial Tenth Anniversary PC5300 @ 1000 4-4-4-12 || MSI 7900GTO @ 700/1700 || Samsung Spinpoint 250gb || NEC 5170 || Antec P180B || Corsair HX520

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZnoRRFi
Nä, idag blir jag lite förbannad på battle.net! Förlorade bland annat bk-ring, och gore när jag skulle mula :S kunde inte joina gamet när jag hade gått ut

Men fan! Gå in i sweclockerskanalen å be ngn mula med dig.... haft samma probb förr, men aldrig mera. I annat fall, fråga mig, hänger där ibland

acc: unforgiven_II // outlaw_thorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benny Bunny
Har alldrig haft en hammerdin, tycker bara att dom är för "vanliga", vill göra chars som man inte ser varje dag

PS Om du slutar med D2/Laddern så skulle jag gärna vilja ha lite saker
Vill göra det jag alltid velat göra, PvP Bowazon...

Bowazon är inte direkt ovanliga I pvp är de en av de vanligaste karaktärerna

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk

mötte den mest onödiga PVP charen ngnsin.. en Auradin som antagligen körde dubbla dream och conviction sen chargea han runt och döda alla utan att komma i närheten..sen börja han gnälla när folk plocka på sig t-god etc..(eller rättare sagt när han fick pisk)

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2

Permalänk
Medlem

har aldrig fått bra runa i hell. bästa jag fått är dol eller liknande!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
har aldrig fått bra runa i hell. bästa jag fått är dol eller liknande!

Jag hittade en Vex från Nithalak igår

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
mötte den mest onödiga PVP charen ngnsin.. en Auradin som antagligen körde dubbla dream och conviction sen chargea han runt och döda alla utan att komma i närheten..sen börja han gnälla när folk plocka på sig t-god etc..(eller rättare sagt när han fick pisk)

Låter skojigt Skall noga pröva en sån gubbe.

Permalänk

men han var en riktig bitch.. blev nk hela tiden och han grät när nån slog han +att han sprang in i town...

Visa signatur

Permalänk

Hmm.. ska se om jag kan få upp en bra PvP Amazon i NL..
Har tänkt såhär (lite av dessa saker tog jag eftersom jag har dom på mig):
Shako (15 Ias Jewel)
Windforce
Fortitude
Cat´s Eye
Raven + ??
Goreriders
Några handskar med 20 Ias på tex Laying of hands
Verdungo´s
Cta1 + Lidless på switch

Har ni några förslag eller FREEEEE ??

Ska se hur mycket jag kan skrapa ihop på alla mina chars..

Edit: Fan blir trött på allt dessa
Man gör ett N Windforce game, går bort en kvart..
Och INGEN har kommit, jo jag vet windforce är sällsynt att hitta
Men det kommer bli mer pisst när dom säger "nn"...
Det här hänger ganska mycket på free

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
ska nog lägga d2 på hyllan :/

Spela singelspel eller LAN med utvalda medspelare så slipper man allt fusk. Jag spelar bara offline (för tillfället), ska kanske skaffa bredband snart då jag har får lön numera

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Spela singelspel eller LAN med utvalda medspelare så slipper man allt fusk. Jag spelar bara offline (för tillfället), ska kanske skaffa bredband snart då jag har får lön numera

Hey, jag gillar ochså singel, fast med team...
När du skaffar dit bredband så kan du ju skriva här eller pm:a mig?
Hade en polare (förut ) som jag körde mycket singel med förut

Permalänk
Medlem
Citat:

Hade en polare (förut ) ...

Haha, fick mig att skratta gott

Själv ska jag nog damma av skivan också (om jag hittar den), då djävlar ska jag lira

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZnoRRFi

Det är äckligt jobbigt när sånt händer, har hänt mig ett par ggr också..

Måste säga att det är lite jobbigt att jag måste skaffa 3 st relativt dyra Caster gear (HotO,Sojs,Arachnid(DYR SOM FAN PÅ NL), Magefist, Viper, Spirit Monarch, Maras osv) för att jag har en Hdin som jag gillar som jag inte vill messa up, har en blizz soso som också är en bra PvM char, men sen vill jag ha en PvPEsFireSoso också, så om det är nån som har några av de ovantsående sakerna på NL som vill donera ngt så är det fritt fram /w *k1ngen

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Det är äckligt jobbigt när sånt händer, har hänt mig ett par ggr också..

Måste säga att det är lite jobbigt att jag måste skaffa 3 st relativt dyra Caster gear (HotO,Sojs,Arachnid(DYR SOM FAN PÅ NL), Magefist, Viper, Spirit Monarch, Maras osv) för att jag har en Hdin som jag gillar som jag inte vill messa up, har en blizz soso som också är en bra PvM char, men sen vill jag ha en PvPEsFireSoso också, så om det är nån som har några av de ovantsående sakerna på NL som vill donera ngt så är det fritt fram /w *k1ngen

Nu messar du upp det lite med gear
Såhär ska det se ut :
Vapen: Eshuta´s, så hög fire % som möjligt sen 5/5 Rbf Fire
Hjälm: Shako 5/5 Rbf Fire
Armor (vetefan vad översättningen är på Armor ): Chains Of Honor

DasCunt: kanske lät lite roligt Men min cd rom pajja och orka inte fixa ny så jag tappa helt kontakten med honom :S

Permalänk

rustning.. låter så lamt kör med armor:D

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
rustning.. låter så lamt kör med armor:D

Nae, finns nog ingen bra översättning för armor...
Rustning brukar ju vara hela kit:et (eller)?
Ska fortsätta leta efter en bedrövlig Windforce...
Hitta ju en men han var ju helt bäng, "i would need 2 Hrs or 4 ists"
Jag: ill offer 4 ists for windforce
han: Sorry i no trade
och nu har han loggat ut ochså -.-

Permalänk
Citat:

Nae, finns nog ingen bra översättning för armor...
Rustning brukar ju vara hela kit:et (eller)?
Ska fortsätta leta efter en bedrövlig Windforce...
Hitta ju en men han var ju helt bäng, "i would need 2 Hrs or 4 ists"
Jag: ill offer 4 ists for windforce
han: Sorry i no trade
och nu har han loggat ut ochså -.-

WF borde knappt vara värd något... dupade bågen med dupeswap och hade ett helt account med dessa.