Permalänk
Medlem

MyDNS.org - D-link 604 - Error!

Yo! Har försökt nu i snart 3 h o få igång sidan, men inget har hänt.. Jag har en burk här som ska fungera som hen webserver, men det är så att den vill inte bli hittad utifån.. Har en D-link 604 som router, har gjort DDNS inställningen. Men funkar inte endå, och nej, port 80 är inte blockad. Någon som kan hjälpa?
Kör med ett program som heter "DynDNS Updater" v2.1.0.67, och OS är Win 98 med PWS. Tacksam för hjälp.

Ps. Ursäkta stavning är skit tröt..

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Varifrån försöker du nå webservern? Sitter du också inanför Di-604an är det dömt att misslyckas. Be någon kompis på "utsidan" att testa.

/H

Visa signatur

I can explain it for you, but I can't understand it for you
R.I.P Bijan - Vila i frid du lilla hustomte

Permalänk
Medlem

Allså, kan jag inte se den om jag sitter i sama nät...? Okej.. Då kanske det funkar allså.. Ska be en kompis testa..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Viktor_n00b

Väldigt offtopic men du har en vara jag är intresserad av men jag kan inte skicka pm till dig eftersom du inte vill ha det aktiverat och mailen kollar du ju inte så noga.

Men ta kontakt med mig så vi kan prata vidare

Permalänk
Medlem

Hejsan igen. Fick inte det att funka. Vet inte om jag ställt in rätt IP på sidan och i det programet. I programet så kör den efter det som roten ger t.ex 192.168.0.123 och på sidan är den inställd på mitt public ip som inte är sama som det andra.
Ska det var så? tacksam för alla svara..

Offtopic:
olirc skickat dig ett PM, Men i alla fall. Om du har MSN skriv till mig på vega_vega_vega@hotmail.com - Är nog online när du kommer..

Visa signatur