Permalänk
Medlem

varning för swedmetal

som vilken medveten konsument som helst, ser jag det som min uppgift att informera er andra om riskerna med att beställa från butiken swedmetal.com (det finns ju trots allt ganska många metalfans på den här sajten), särskilt när det gäller förskottsbetalning som i mitt fall.

jag beställde en tröja i början av juni, de skickade fel vara och jag returnerade således tröjan. efter runt 6 välformulerade e-mails har jag fortfarande inte fått det jag beställde och de har slutat svara helt och hållet. det jävliga är att de inte ens har något telefonnummer som man kan ringa, utan man får snällt sitta och vänta på att de ska ta sig för att svara. jag har alltså skänkt 170 kronor eller något sånt, vilket vissa kanske inte tycker är särskilt mycket men det tycker fan jag.

jag vet att andra har haft problem med den här butiken, så jag antar att det inte är helt okänt att de är skitstövlar (det skulle inte förvåna mig om det är en överviktig hårdrockare som sitter i sin källare och driver det hela).

tack för mig.

Visa signatur

Grimmer
Grimner <--

Permalänk
Medlem

tråkigt.

Permalänk
Medlem

Du kom lindrigt undan... jag beställde för 400kr å har inte heller fått paket eller svar på mejl...
Riktigt dåligt företag...

Visa signatur

Intel Core i5 2500K 4,3GHz l MSI P67A-GD65 l MSI 580GTX Twin Frozr II l
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE l Antec KÜHLER H2O 620 l
Corsair SSD Force 3 120GB l 1TB Western Digital Caviar Green l
Corsair HX850 80+ l Silverstone Fortress FT02B l

Permalänk
Medlem

Har beställt därifrån en gång för ett år sedan tror jag det var. Frakten var snabb och rätt saker kom så jag har inget att klaga på.
Dock så kan saker och ting ändras med tiden.
Däremot så har jag haft problem med swedrock men det hör väl inte hit

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.