WOW - Horde guild

Permalänk
Medlem

Trevligt, tror det kan bero på hur snabbt de får ut beta-kiten så alla får sitt innan..

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Jag har nog missat URL'en till "vår" sida.

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem

"Finns ingen än", Kega ska bli nöjd med den först, men den är värd väntan, det är mest lite finslipning och småsaker kvar sedan ska den flyttas så Kega slipper ha den liggandes på sin..
Får se om Kega hinner klart med den tillräckligt idag, han åker tyvärr bort imorn och är tillbaka på måndag, kommer den inte upp ikväll/natt så kommer den upp i början av nästa vecka..
URL kommer såfort den är klar

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Har inte så mycket kvar nu, smågrejer och buggar kan man fila på under tiden. Kan nog "släppa" sidan innan jag åker. Håller på med ikonerna till forumet nu.

Edit: Såg just att vår "poll" är buggad... får testa ta bort den och göra en ny.

Permalänk

Vet att det är lite i förväg, men jag har hittat den ultimata designen på en tabard för vår guild: Två motvända gripar!
Gripar är starkt förknippat med Sverige, de finns t.ex. med i många av våra landskapsvapen. Förutom det så är det en klar design som syns väl, och som ser jävligt grymt ut.

Permalänk

Jag är på, men jag är inte helt säker på om jag ska köpa det. Det avgörs under EU-Betan.

Ska iaf spela Tauren Shaman eller Troll Rouge.

Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Har inte så mycket kvar nu, smågrejer och buggar kan man fila på under tiden. Kan nog "släppa" sidan innan jag åker. Håller på med ikonerna till forumet nu.

Edit: Såg just att vår "poll" är buggad... får testa ta bort den och göra en ny.

Jo jag såg det, konstigt den funka tidigare idag??

shallowgrave>> Den är inte helt dum faktiskt, om ingen kommer med nått man inte kan säga nej till så tycker jag den kan vara värd att köra på kan du lägga upp bilden så man kan se??

minilastas>> Lagd på listan

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Jo den funkade ju tidigare... konstigt.

Provade ta bort den och göra en ny, testa rösta och se vad som händer!

Edit: Hummm den funakr inte, skumt! aja, vi får ta bort den funktionen

Permalänk
Medlem

Ähh den får ligga där så får vi fixa den senare det är ju inte hela världen ;P

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Vad tror du om att "släppa" sidan nu? eller ska vi flytta den först ?

Om man nu kan det, hehe

Permalänk
Medlem

hehe kan ju testa att backupa den och sedan flytta, går det inte så e det upp till dig så får vi flytta den senare.. den ska ju flyttas igen sedan om nån vecka eller så

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ska kika i phpmyadmin , kanske går att fixa där.

Permalänk
Medlem

Nu är det förhoppningsvis sida uppe om en liten stund, håller förnärvarnade att flytta den..

Hoppas allt går vägen bara =D

EDIT:
Flytten var lyckad och nu ligger hemsidan uppe..
http://northernhorde.inzane.se

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Sidan blev ju riktigt nice, good job

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

En del mindre jobb kvar på den, b.l.a med user gallery. Men det får vänta en stund

Permalänk
Medlem

Kega ska sussa ;D han ska upp om 2timmar )D

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem

riktigt fin sida! bra jobbat

Permalänk

Ja sidan ser riktigt lovande ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tack tack ttiinnoo & Jah_General!

Permalänk
Medlem

Superbra.

Jag reggar mig nu.

Permalänk

Ni kan räkna med att ni har kära Apspektakel med er också iaf
Inget alliance fjolleri här inte

Permalänk
Medlem

Så, får jag bara hoppa in? =p

Jag kan vara eran scholar (kan mycket Warcraft lore).

Anyway, I want in!

Permalänk

Bra att ha med en historiker, Jag lirade warcraft 1&2 men nästan ingen 3'a.

Det som har etsat sig fast mest i mitt minne är Jodax-Zug Zug-I come to serve...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har lagt till er på listan, hoppas alla registrerar sig nu vore kul att ha mer exakt hur många det blir i början, har vi lite tur och folk sprider det så kanske vi blir runt 50 eller kanske mer..

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jah_General
Bra att ha med en historiker, Jag lirade warcraft 1&2 men nästan ingen 3'a.

Det som har etsat sig fast mest i mitt minne är Jodax-Zug Zug-I come to serve...

Troll axethrower, Grunt, Knight (?).

Något som intresserar mig mycket är historia om trollen. Jag har faktiskt läst att det kan vara så, att Night Elves är besläktade med troll. Det ni!
Och eftersom jag trol(l)igen ska spela som troll så blir det nästan en nödvändighet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ferrat
Har lagt till er på listan, hoppas alla registrerar sig nu vore kul att ha mer exakt hur många det blir i början, har vi lite tur och folk sprider det så kanske vi blir runt 50 eller kanske mer..

Jag ska regga mig på sidan, jag ska bara komma på ett bra namn =p
Vad jag ska köra som vet jag inte än, men det är nog som troll.

Permalänk
Medlem

Saknar fortfarande folk på sidan
regga er så snabbt som möljligt så vet vi hur många vi bli m.m.

Visa signatur

- Ed Wood

Permalänk

Ogrash är ett schysst trollnamn, eller kanske bättre namn på en rese?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu har jag också registrerat på hemsidan. Den blev väldigt snygg!

Hoppas att betan drar igång nästa vecka, långtråkigt utan wow. :/

Permalänk
Medlem

count me in dudes ska bara fixa fram en ny burk, sen kommer jag smyga runt med min orc rogue

Visa signatur

i7-7700K

Permalänk
Medlem

Lätt att jag joinar Eu eller hur?

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000