Permalänk
Medlem

www.typera.tk

En "klassisk" sida! Tänkte att det vore intressant hur att se hur fort alla på Sweclockers skriver. Kanske inte är rätt forumsdel, men det är nästan ett spel iaf.

Jag fick som bäst Svenska meningar: 282keys/minuten
Engelska runt 250keys/minuten

Kan tänka mig att många skriver MYCKET fortare.

www.typera.tk

EDIT: körde igen fick 320keys/minuten

Visa signatur

Asus Strix Rog B550-F gaming | AMD Ryzen 7 5800x | 2x16GB Ballistix 3600MHz CL16 | ASUS TUF RTX 3080 |Gigabyte AORUS FI27Q-X 27" 1440p 240hz IPS + AOC 27" 1440p 144hz

Permalänk
Medlem

Svenska: 208 keys

Visa signatur

En ogrundad optimism. En antirealism.

Permalänk

*** vad kass... man måste ju ha med kommatecken och grejor...dålig stil

Visa signatur

Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 -- MSI K9N SLI-2F, nForce 570 SLI, DDR2 -- Gainward GeForce 8600GT 256MB GDDR3 -- AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.3GHz Socket AM2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ribbskott
*** vad kass... man måste ju ha med kommatecken och grejor...dålig stil

ja eller hur varför kan man inte bara skriva så här det blir ju mycket lättare att läsa utan skiljetecken

Permalänk
Medlem

Your score: 209 keys per minute ~ 41 words per minute

Går att få bra mycket bättre om jag orkar och inte missar ord och tittar efter tangenterna

Spelet buggar med, man skriver fast det stannar kvar på samma ord :/

Permalänk
Medlem

224 keys per minute ~ 44 words per minute
Svenska

Visa signatur

Glöm storebror, Putin ser dig!

Permalänk
Medlem

Your score: 287 keys per minute ~ 57 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: You've got potential.
Comparison: 41% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 59% have a lower or equal result.

Permalänk
Medlem

Your score: 297 keys per minute ~ 59 words per minute
Language/mode: se
Ranking: You've got potential.
Comparison: 39% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 61% have a lower or equal result.

Mistakes: Längsäll(Längsäll.), Kandadensisikan(Kanadensiskan), du(du,), tor(tro), biljetten(biljetten.), jag(han), gå(just), hit?(gå)

Permalänk

Your score: 267 keys per minute ~ 53 words per minute

Permalänk
Medlem

Jag irriterar mig oerhört på att sidan inte har normala meningar. På svenska är det bara gammaldags, ofta felstavad svenska. Förstör det inte rätt mycket idén med att skriva meningar när man tvingas skriva saker som detta (som jag fick nyss; skärde ner mitt snitt extremt):

Citat:

Advanced Kinetics in Costa Mesa, American Laser Systems in Goleta, Automation Industries in Danbury, Connecticut, Arenberg Ultrasonics in Jamica Plain, Massachusetts, and Hewlett Packard in Sunnyvale, California, where Norman Packa Courtship

edit: Jag fick nu 459 keys per minute ~ 91 words per minute. Jag ligger under normala förhållanden över 500, men deras meningar är så jobbiga att man spyr. Mitt rekord på en sådan här grej är 111 ord/minut, fast det var efter många försök på samma text.

Visa signatur

:€

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Your score: 209 keys per minute ~ 41 words per minute

Går att få bra mycket bättre om jag orkar och inte missar ord och tittar efter tangenterna

Spelet buggar med, man skriver fast det stannar kvar på samma ord :/

De hade någon skum regel om att du skriver fel på ett ord så måste du skriva ett ord till innan poängen börjar räknas... för att man inte skulle kunna trycka på mellanslag för att hoppa över svåra ord snabbt.

Mycket konstig regel.

Edit:
Your score: 378 keys per minute ~ 75 words per minute
Language/mode: se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.

Mistakes: sammling(samling), Vidaland.(Virdaland.), hanbs(hans), Krisit(Kristi), Bergspredikan(bergspredikan), stötte(skötte), måna(många), luyst(lust), om(om.), att(en), uppsprå(uppsprä)

Så många helskumma ord som man fastnar på ju...

Edit 2: Eighty, nuf fick jag ju en tuff utmaning, måste försöka lite grann juh...

Edit 3: alldels för många obskyra ord... bättre att köra på www.typingmaster.com/ , www.typingmaster.com/se för svensk. Gammal svenska där med (Strindberg) men iaf normal (hyfsat ) meningsuppbygnad.

Det var iaf bättre på engelska, klarade 401 kpm.

Permalänk
Avstängd

Your score: 371 keys per minute ~ 74 words per minute
Language/mode: se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 18% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 82% have a lower or equal result.

Edit
Testade igen
Your score: 391 keys per minute ~ 78 words per minute

Permalänk
Medlem

jag kan skriva mycket fortare om jag väljer orden själv...

Permalänk
Medlem

356 keys / min.

Dock helt jävla skumma meningar..
Vad f-n är SU på svenska btw ?.. Detta vore ju så mkt enklare om det var riktiga meningar och inte...

Pappa, far, farfar kommer su till byn fur sitta på stolen...
Alltså.. WTF _:D

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Your score: 209 keys per minute ~ 41 words per minute

Går att få bra mycket bättre om jag orkar och inte missar ord och tittar efter tangenterna

Spelet buggar med, man skriver fast det stannar kvar på samma ord :/

Det lär väll inte gå fortare om du tittar på tangenterna? Då vet du ju inte vad du ska skriva

ONT: 212 ord på laptopen i skolan, men vissa tangenter funkar inte riktigt som dom ska så det blir en massa röda ord =/

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Avstängd

133 keys per minute ~ 26 words per minute.... hö hö

Visa signatur

[I] AMD Athlon(tm) 64 Processor, 3000+, 2,00 GHHz, 512 MB RAM, 160GB + 120GB, WinXpPro[/I]

Permalänk
Medlem

Your score: 387 keys per minute ~ 77 words per minute
Language/mode: se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 15% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 85% have a lower or equal result.

Kan ju inte göra något annat än hålla med om att den konstiga meningsuppbyggnaden samt de underliga orden som man i princip aldrig hört själv ställer till det med scoren.

/M

Permalänk
Avstängd

Game over

Your score: 312 keys per minute ~ 62 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 34% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 66% have a lower or equal result.

You typed: valsarna orsak fall obehörig syntes brutalitet guld manifest texas kyrka makens obegränsat bokförd skippa satt fiskrens vallmo tapp genial svenskt kändes notarius nötter sedd rybs bundet körningar sundsvall kompendium behålla invånarna invånarna kommuner betyga plåt ergonom sinnet myrmarker stängd gener hasard sed

Mistakes:

Well done!

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

43 (svenska) ord i minuten.

Har man fått sig nåt att tränapå iaf

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

Your score: 465 keys per minute ~ 93 words per minute
Language/mode: se
Ranking: Very fast.
Comparison: 6% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 94% have a lower or equal result.

=/ Fick lite bättre än i den engelska =P
Kan säkert göra bättre, men jag är nyvaken =(

Permalänk
Medlem

Jag ligger på plats nr. 21 i Highscore på Swedish Words 1 min.

21 Halldin 553 2003-09-20

Visserligen över ett år sen, men jag har inte orkat göra igen.

Permalänk
Medlem

Va tusan. Ettan på listan, 'rauko' kommer från min hemstad, Lycksele

Visa signatur

Arguing on the internet is like competing in the special olympics...
even if you win, you're still a retard!

Permalänk
Medlem

183 keys per minute ~ 36 words per minute

Hmm, riktigt dåligt jämfört med er andra här!

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Avstängd

Your score: 154 keys per minute ~ 30 words per minute
Language/mode: se
Ranking: Not bad!
Comparison: 84% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 16% have a lower or equal result.

You typed: den mörka barrskogen sträckte sig vida åt alla håll. De som arbetade med fångarna hade ett hem att komma hem till. Men förvalta slanten väl, min gosse, för jag måste säga dig att tretusen kronor är inte snutna ur näsan på en tupp här i gården. Tracbac sa hon, bor i Beverly hill. Främlingarna tåga över den, men låta hästar och v

Mistakes: den(Den), Tracbac(Tracbac,), hill.(Hill.)

Well done!

Man fick ju fan panik...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...