Tummen upp för www.wesellcd.com!

Permalänk
Medlem

Tummen upp för www.wesellcd.com!

Har säkert konstaterats förr men jag måste ändå berömma www.wesellcd.com för utmärk konsumentomsorg! Beställde 2*50 Verbatim dvd+r i spindel samt lite annat krafs. Blidde skapligt förvånad när jag gick till ICA för att hämta ut ett bautapaket... Var visst lite problem med leveransen på Verbatim i spindel så jag fick 100st i jewelcase istället, för samma pris. Inte ofta man stöter på den givmildheten! Fick dessutom ett trevligt litet brev där dom bad om "ursäkt", men ville inte att jag skulle behöva vänta allt för länge. Var inte lösningen till belåtenhet var det bara att kontakta dom. Tummen upp alltså!

Permalänk
Medlem

hehe ja vilken trevlig överaskning är själv nöjd när jag beställt därifrån

Visa signatur

|| Main: Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | Corsair 4x8GB DDR4 | GeForce GTX 1070 | Linux ||

|| HTPC: MSI Z87I | Intel Core i3 4130T | Corsair 2x4GB DD3 | Intel HD graphics 4400 | Linux ||

|| NAS: Qnap TS-431P ||

Permalänk
Medlem

fick samma överraskning...

Permalänk
Avstängd

Same here

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

och samma här. detta var sent i våras, början på sommaren

Permalänk
Medlem

De vet hur man behåller kunder.... och skaffar nya

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Medlem

Jo de är väl bra, synd bara att de är så dyra på en del skivor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jo de är väl bra, synd bara att de är så dyra på en del skivor.

Och synd att deras dvd fodral är rena skämtet kvalitets mässigt, dom spricker när man öppnar dom
Verkar vara alldeles för tunn plast vid "låsningarna" på fodralen så det ger vika när man öppnar dom.

Permalänk
Avstängd

Jag har en avi liggandes på golvet hemma, skivor och annat kraffs för 2k så jag får se på måndag.

Permalänk

Jepps, mitt paket blev *lite* större än vad jag hade räknat med hehe...
200 crystal-pack istället för 4 spindles men det tackar man för.
Inte blev det dyrare frakt heller.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

låter kanon, här ska ja köpa

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk

Har beställt därifrån jag med och har inget ont att säga om dom, kommer troligen köpa en skrivare från dom snart som klarar av att skriva direkt på skivor.... utmärkt butik...

Visa signatur

När andra slår med nävarna, slår jag med häpnad!!!

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med alla andra dom är superbra, billiga och snabba hehe

Men något dålig kvalite på fodralen tycker jag inte där är.

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med, kom en låda med prylar till mig igår, helnöjd!

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk

beställt 2 gånger, funkat kanon.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Hade beställt samma sak och även jag fick jewelcase för samma pris. Så tummen upp även från mig.

Permalänk

jag har också bestält därifrån.. kan inte klaga på fordralen men de tog fan exakt 2 v vilket jag tyckete va lite krydden

Visa signatur

Expert på ALLT
anm. pga omreg

Permalänk
Medlem

Har också beställt därifrån, 2ggr. Snabba leveranser till bra pris, vad mer kan man begära?

Permalänk
Medlem

beställde DVD-fodral, beställde tisdag kväll och hämtade paketet torsdag.. mycket bra !!

Permalänk
Medlem

Beställe några Verbatim 8x skivor, snabbt och bra

Visa signatur

------------

Permalänk
Avstängd

rekomenterar deras Premium 4X DVD-R, min NEC 2510A bränner dom utan problem i 6X och inget skiva felaktig av dom 25-30 jag bränt.. Alchol120% ver: 1.9.2

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

För att hänga på er så har jag också beställt DVDR och fodral därifrån ett par gånger nu, alltid fungerat bra faktiskt. Varierar en del i leveranstid, men de är snabba på svara på mail och hjälpsamma. Tror inte det finns någon annan butik på nätet som säljer för lika bra priser och lika bra kundservice

Permalänk
Medlem

Wesellcd håller hög klass på leveranstiderna fortfarande.
Beställde den 29/12 och paketet kom till utlämningsstället 3/1.
Med tanke på nyårshelgen är det duktigt jobbat.

Permalänk
Medlem

Var precis på väg att beställa dvd-skivor när jag läser denna tråd, nu vet jag vart jag definitivt ska köpa skivorna. Inte för att jag på något sätt förväntar mig mer än det jag kommer att beställa utan det är för att jag tycker det känns bättre att göra affärer med bra folk. Det verkar de vara på den firman om man går på era synpunkter.

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma, beställde från dem för första gången för två veckor sedan och fick sakerna på 3 dagar utan problem

/Viktor

Permalänk
Medlem

Vet inget om butiken, men vet någon om man kan bränna ut semesterfilmer på dom hära: http://www.wesellcd.com/shop/productinfo.asp?id=448

Sjukt billiga

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Jag beställde en 100st dvd+r spindle för 50€ därifrån, och dom fungerar utmärkt! Jag tror det var Datamarts skivor! Sjukt billigt och bra sevice, wesellcd.com får 6 poäng av 5 möjliga av mej.

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande man förlorar det man sparar på frakten.

Permalänk
Medlem

Håller med de flesta föregående talare: Bra leveranstid och billiga skivor! DVD fodralen är väl rätt kassa men de har de flesta jag köpt tidigare också varit, ingen större skillnad.

Permalänk
Medlem

Mitt paket är på väg hem får se hur det blir.

Edit: har hämtat ut mitt paket med 100dvd-r och det är bara positivt

Visa signatur