True Combat: Elite

Permalänk
Medlem

är det bara jag som inte får upp en enda server på ET 2.60? inte heller i TC:elite

EDIT: hehe kom på felet nu....jag har fått upp mina servrar

Permalänk
Medlem

Vet nån hur man tar bort blod-animationerna på kroppen, och om när det splattrar blod från en skjuten gubbe om det kan se bättre ut än en massa röda prickar i luften som tex rött damm istället? d skulle va great.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Har också spelat det av och till, men inte så mycket på sista tiden. 0.49 var en stor upplyftning tycker jag, mer realistisk.

Har annars kört ända från när TC var ett mod till Q3. När TC fanns i gamla hederliga 0.45b12 fann jag det (och två kompisar iofs) och fastnade direkt. Sen körde jag acrid-'s version av TC som ju blev 1.0 och framåt och nu ET modden TC Elite.

Om nån har hört talas om mig så har mitt nick varit Terminator hela tiden.

edit: imorgon måste jag testa nya 0.49b (fixade versionen) förresten. free aim låter intressant.

Mm jag med tycker 0.49 var ett riktigt lyft Vet många som klagar men jag gillar det skarpt!
Freeaim var läskigt dom första minuterna men nu älskar jag det med
En annan sak som dom fixat är att man nu kan köra 4:3 igen Det gillas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nukloch
Vet nån hur man tar bort blod-animationerna på kroppen, och om när det splattrar blod från en skjuten gubbe om det kan se bättre ut än en massa röda prickar i luften som tex rött damm istället? d skulle va great.

Inne i options, View så kan man ändra Blood Flash och Blood Splatter.
Inte säker om det är det du letar men kanske

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tankade hem och testade detta. Det var faktiskt riktigt roligt, men någon får ta och styra upp en Svensk server så man slipper spela i Tjeckien.

Permalänk
Medlem

*bort*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det här blir en necro utan dess like men men...

Huvud utvecklaren Coroner är tillbaka igen och har lite planer för spelet/en förgrening utav spelet.

Tänkte bara upplysa om det utifall nån fortfarande är intresserad.

Visa signatur