Permalänk
Medlem

Besviken

Fick alldeles nyss från db två Steelpads 4D & två Razor DiamondBack

Som ni vet så är DiamondBacks speccs rysligt bra.

Nu är det bara så att använder man den släta(det finns två sidor) sidan på Steelpaden, så funkar inte musen, alls. Om man trycker hårt så kan den märka av lite men det är inget som någon skulle kalla "fungera".

Det jag sedan blir sur över är att min mx510 funkar utmärkt på Steelpaden.

Eftersom jag köpte två av varje kan jag vara så gott som säker att det inte är unikt/fabriksfel.

Blir vekrligen sur när man köper en mus för 479kr som inte klarar en plastmusmatta

Permalänk
Medlem

ja det var ju tråkigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
ja det var ju tråkigt.

ja visst är det de, dock inte det jag undrade i denna tråden, tack för din sympati

Permalänk
Medlem

du kunde ju kollat upp i forumet hur bra/dåligt det är med vissa kombinationer mus-musmatta eftersom inte alla möss passar så bra med alla mattor...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
du kunde ju kollat upp i forumet hur bra/dåligt det är med vissa kombinationer mus-musmatta eftersom inte alla möss passar så bra med alla mattor...

gaah musen kostar ju fan 500 kroner, och Steelpad ska ju inte vara bottennapp de heller, sucky sucky av båda sidorna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaUlle
gaah musen kostar ju fan 500 kroner, och Steelpad ska ju inte vara bottennapp de heller, sucky sucky av båda sidorna

mattan har 2 sidor . bara att byta sida om en inte funkar så bra.
det är därför den har 2 sidor över huvud´taget.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaUlle
ja visst är det de, dock inte det jag undrade i denna tråden, tack för din sympati

vad är det du undrar med ditt inlägg då? Jag ser inte ett enda frågetecken

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dartan
vad är det du undrar med ditt inlägg då? Jag ser inte ett enda frågetecken

Han vill nog påpeka att db är skit som borde ha upplyst han om detta.Samt att han vill nog smutskasta produkterna han har fått..

Vad är slutsatsen?Jo ännu en TOTALT onödig tråd!

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Killen klagar över att två produkter, som han ö.h.t. inte kollat upp om dom passar ihop, inte passar ihop? Vari ligger logiken i detta?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Killen klagar över att två produkter, som han ö.h.t. inte kollat upp om dom passar ihop, inte passar ihop? Vari ligger logiken i detta?

Att för många skyller sina egna fel på butikerna?

Permalänk
Medlem

Den blanka sidan på steelpad 4d går inte och änvända med min IE 4.0 eller mx500

Så släpp detta nu och lira på rätt sida utav mattan.

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Such whinz0r! Köp om, köp rätt.

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max två färger. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Avstängd

Ehm.. Jag hade steeldpad 4D i plast med slät sida och räfflad. Och hade/har en Razer Diamondback. Funkade utmärkt för mig så bra att jag ska köpa den musmattan igen den 25:e. Fick otroligt sköna musdrag med den musmattan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeinhor
Such whinz0r! Köp om, köp rätt.

OMG]! Haxx0r braxx0rzzzzzz

Tycker det var bra att han skrev. Kan ju vara trevligt för andra i framtiden som ska köpa samma grejjor, kanske hjälper någon annan.

Permalänk
Medlem

Ja, det var en bra upplysning iallafall.

Permalänk
Avstängd

Men sök...