Permalänk
Medlem

Uppgraderingspkt

Hej, jag har 6000 som jag kan köpa grejer för EXL moms.
Så jag behöver en ny processor (3500+) hade jag tänkt. Ett nytt moderkort (här får ni komma med bra ideér). Och 1024 pc3200 ram (förslag?). Ska även köpa ett Thermaltake Xaser Tsunami dream. Ska ha ett http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ASP520WBLA för att det är snyggt och jag gillar kablarna.
Är detta bra grejer och kom gärna med förslag. Kom ihåg att det var EXL moms det gäller.

Permalänk
Medlem

Är det AGP eller PCI-E Som moderkort du tänkt? Behöver du grafikkort eller har du ett redan? Sedan kan jag bra tillägga att det är bara en kabel av dem på nätagget som är "sleevade". Så så snyggt är det inte.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Frantic, det är AGP jag är ute efter. Va, är det bara en som är sleevad? Om det är snyggt är upp till var och en. *EDIT* såg nu att det vbara var en sleevad, kan någon säga ett bra snyggt nätagg med sleevade kablar