Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av groovster
Undrar bara nu när man blir kontaktad för att få chassit!

Precis, jag väntar fortfarande!

Permalänk
Medlem

acp = alien computer parts (lr nått sånt iaf) tror dom har talat med varann faktiskt

Permalänk
Medlem

Varför skulle de ha gjort det? Inga problem att köpa chassit hos åtminstone 2-3 tillverkare/grossister i asien. Sålänge man kan köpa den mängd som sägs, oftast 100 st å uppåt. Beror lite på vad säljaren har för minimikrav.

Permalänk

Vad menar du med det?
ACP och Alien Computer Parts är ju detsamma företag!
Eller har jag missat nåt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av groovster
Vad menar du med det?
ACP och Alien Computer Parts är ju detsamma företag!
Eller har jag missat nåt?

om du menade hamstah ? så menade han nog att acp har pratat med alienware eftersom båda
har "alien" i sitt namn, kanske lite långsökt men vem vet dom kanske har bildat team

Permalänk

Det är möjligt.

Permalänk
Medlem

tänkte bara säga att Alienware chassit finns på komplett.se

check it out : http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=305158&cks=PRL

Visa signatur

GA-K8NXP-SLI, AMD 64 3200, 2x 6800 GT SLI, SATA 200GB, Twinmos 1024mb och allt det i en Röd Asus Vento.

Permalänk
Avstängd

chassiet är snyggt och tilltalandet när väldigt få har en sådan, men när alla fjortisar har en sådan blev den knappast något man vill ha på bordet..

Addtronics och andra antika lådor som fjortisarna inte ens sett är mer tilltalande

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

jag har nu köpt ett alienware chassi från Komplett.se
jag kan om ni vill posta lite bilder, när jag får det på måndag eller tisdag

Visa signatur

GA-K8NXP-SLI, AMD 64 3200, 2x 6800 GT SLI, SATA 200GB, Twinmos 1024mb och allt det i en Röd Asus Vento.

Permalänk
Medlem

Riktigt skabbigt chassi...

Permalänk
Medlem

tyckr jag med. Var inte alls snyggt men det är ju så, vissa gillar plast andra gillar metall

Permalänk
Medlem

har beställt ett alien chassi från komplett. för 800 kr med frakt, heter "predator" på deras sida. har ångrat mig skall skicka tillbaka det till komplett. nån kan få köpa det av mig om ni svarar mycket snarast för 700 kr inklusive frakt adda hamstah_138@hotmail.com om ni är intresserade

Permalänk

Hej på er!

Tyvärr så har dessa chassin blivit försenade och kommer någon vecka in i juni, vill bara påpeka att alla som har förhandsbokat kommer att få sin låda och det finns möjlighet att förhandboka ytterligare lådor.

Är det något ni undrar över angående ACP så ställ gärna frågor till mig.

MVH

Daniel
ACP.nu

Visa signatur

Produktansvarig ACP

Permalänk
Proffsmoddare

Här har ni något liknande, fast som finns i lager...
http://www.shg.biz/produkter/infobox.asp?mode=images&varenr=8...

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Fick mail nu om chassina, så här ser dom ut iallafall...

Förövrigt är det ganska amatörmässigt av ACP att bifoga en BMP bild med en storlek på över 1MB i sina mail, men det är en annan sak .)

Permalänk
Medlem

Jag kan gissa på att chassit från acp.nu är så plastigt att det knakar när du lägger handen på det.

Alienware chassina är INTE samma som dom.

Permalänk
Medlem

Predator chassit på komplett såg ju extremt billigt ut i sin design och dessutom väldigt plastigt. De här bilderna från ACP kan jag inte riktigt avgöra om det är en sån där Predator låda eller inte.

Vad är det för en massa sladdar och lådor som ligger längst ner i hårddiskracket? Hela den ställningen verkar för övrigt vara lite överdrivet stor (det är ju ingen stacker låda direkt), så jag hoppas att den går att ta bort.

Har någon köpt en sån där ACP låda ännu? Vad kostade den? Finns den i grönt eller vitt?